شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

موافقت پارس خودرو با تحویل خودرو به معلولان

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی، موافقت شرکت پارس با تولید و تحویل خودرو با تخفیف ۳۰ میلیون تومان به معلولان را تأیید کرد. حسین نحوی نژاد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال رایزنی های وزارت رفاه و بهزیستی با خودروسازان، سرانجام شرکت پارس خودرو موافقت اولیه خود را برای تولید خودروی مناسب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26220
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۳:۴۹

کرونا :

موافقت پارس خودرو با تحویل خودرو به معلولان

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی، موافقت شرکت پارس با تولید و تحویل خودرو با تخفیف ۳۰ میلیون تومان به معلولان را تأیید کرد.

حسین نحوی نژاد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال رایزنی های وزارت رفاه و بهزیستی با خودروسازان، سرانجام شرکت پارس خودرو موافقت اولیه خود را برای تولید خودروی مناسب معلولان با ۳۰ میلیون تخفیف اعلام کرد که از بین ۴۷۰۰ نفری که قبلا ثبت نام کرده اند، کسانی که خودروی خارجی وارد نکرده اند مشمول این طرح می شوند.

وی افزود: فعلا شیوه نامه این طرح امضا نشده اما به زودی قراردادی در این خصوص می نویسیم و ساز و کار ثبت نام و تحویل خودرو را به مراکز بهزیستی در سراسر کشور اعلام می کنیم. در حال حاضر بخشنامه ای به استان ها ارسال کرده ایم تا معلولانی که نامشان در لیست قرار دارد از این امکان استفاده کنند و طی روزهای آینده بهزیستی با این افراد تماس می گیرد.

معاون توانبخشی بهزیستی درباره مبلغ پرداختی از سوی معلولان گفت: مبلغ پرداختی بستگی به قیمت خودرو دارد. تلاش ما این است که افراد دارای معلولیت کمترین مبلغ را بپردازند. آنچه فعلا مشخص شده این است که ۳۰ میلیون تومان از قیمت خودرو تخفیف داده می شود. مابه التفاوت قیمت نیز بسته به نوع خودرو، متفاوت خواهد بود.

نحوی نژاد اعلام کرد: هفته آینده جزییات بیشتری از این تفاهم نامه اعلام می شود.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسینی جمعه , 12 شهریور 1395 - 11:55

سلام بهزیستی تماس گرفت من رفتم تعهد نامه امضا کردم آدرس و شماره تماس گرفتند دیگه خبری نشد آیا زمانی برای تحویل خودرو مشخص شد ه؟یابایدهمچنان چشم انتظار خودرو بمانیم ازسال ۱۳۸۸ما همش تو رویای خودرو هستیم.

رضا یکشنبه , 25 مهر 1395 - 18:19

این سوال همه دوستانه هفت ساله منتظریم
حالا حساب کنید یکی ماشین نداشته باشه و منتظر تحویل این ماشینا باشه
الان که پارس خودرو موافقت کرده نمیدونم گیر کجاست خواهشن مسولین رسیدگی کنن

سید حسین سه شنبه , 19 بهمن 1395 - 11:48

با سلام
از بهریستی تماس گرفتند گفتند برویم پارس خودرو . به آنجا مراجعه کردیم . ثبت نام انجام شد و گفتند نوع خودروی درخواستی را تعیین کنید . لیستی به من دادند تا انتخاب کنم . ال ۹۰ معمولی ۳۷ ملیون ، پارس تندر ۳۹/۵ ، ساندرو اتومات ۷۹ ، ساندرو دنده ای ۴۳/۶ دستی ، برلیانس H330 اتومات ۵۴/۲ ، برلیانس H330 دنده ای ۴۴/۴ ، برلیانس H320 اتومات ۵۱ ، برلیانس H320 ندنه ای ۴۶/۲ و پیکاپ ریچ ۶۸/۶

منتها در هنگام انتخاب از ال ۹۰ نه پارس تندر و نه انواع ساندرو خبری نبود و فقط برلیانس اتومات و دنده ای موجود بود و گفتند بقیه ظرفیتها پر شده است .
آخر من معلول که برای خرید یک ویلچر بودجه ندارم ، حتی با فرض ۳۰ ملیون تخفیف بهزیستی ، از کجا بیاورم ۲۵ ملیون وجه نقد ، ان هم فقط ظرف ۲ روز بعد از ثبت نام که فرضت داده شده است .
شما را به خدا یا کاری نکنید و یا کاری انجام میدهید منطقی انجام دهید .
شمایی که این لطف را در حق معلولین انجام داده اید ، آیا بهتر این نبود که خودرویی مثل پژو ۴۰۵ انتخاب می کردید که معلول فاقد نقدینگی ، بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای یک دستگاه خدرو تحویل می گرفت . آن هم نه برای پز دادن در جامعه و صرفا برای جابجایی خودش و رهایی از گوشه عزلت .
لطفا مسئولان محترم به این امر رسیدگی فرمایند .
با تشکر

ناشناس چهارشنبه , 20 بهمن 1395 - 13:20

محل ثبت نام خود را مشخص کنید لطقا ممنون محمد حسین قاسمی

سید حسین شنبه , 23 بهمن 1395 - 11:10

با سلام
کلیه نمایندگی های پارس خودرو ثبت نام افراد معلول را بر اساس لیست اعلام شده از سوی سازمان بهزیستی و وزارت کار و رفاه اجتماعی را انجام می دهند . البته بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده ام تا روز پنجشنبه گذشته کلیه ظرفیتها تکمیل شده بود.

اصغر بهداد چهارشنبه , 27 دی 1396 - 22:20

پس چرامسولان محترم بعدازچندین سال باید تازه ازدیگران بشنویدم که ازطریق بهزیستی پارس خودرو قرارداددارد.این عدالت حرف ندارد.مرحبابه مسئولان بهزیستی

اصغر چهارشنبه , 27 دی 1396 - 22:25

سلام معلولان شهرستان خانه نشین مثل حقیردرجامعه آدم بشمارنمی اییم که به ما اطلاع بدهند قرارداد باپارس خودرورا

Shiela دوشنبه , 29 بهمن 1397 - 5:10

وای خیلی خوبه ساییتون

My page – pakroyall.com

logo-samandehi