سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

رئیس کانون‌های مساجد گچساران:امروزه کانون های مساجد نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دارند

.سید نعمت الله حجازی‌اصل پیش از ظهر امروز در جلسه طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان، اظهار داشت: دشمنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا به ایران اسلامی آسیب برسانند. وی با اشاره به اینکه دشمنان برای ضربه زدن به ملت ایران برنامه‌هایی دارند، افزود: دشمنان به دنبال این بوده که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26182
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵

کرونا :

رئیس کانون‌های مساجد گچساران:امروزه کانون های مساجد نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دارند

.سید نعمت الله حجازی‌اصل پیش از ظهر امروز در جلسه طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان، اظهار داشت: دشمنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا به ایران اسلامی آسیب برسانند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان برای ضربه زدن به ملت ایران برنامه‌هایی دارند، افزود: دشمنان به دنبال این بوده که ملت ایران اسلامی از ارزش‌ها و باورهای دینی خود فاصله بگیرند.

رئیس کانون‌های مساجد گچساران با بیان اینکه دشمن به دنبال تغییر باورهای جوانان ما است، خاطرنشان کرد: امروزه کانون های مساجد نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دارند.

حجازی‌اصل تصریح کرد: باید به کانون‌های مساجد اهمیت بیشتری داده شود تا این کانون‌ها بتوانند رسالتی که بر عهده دارند را به خوبی در جامعه پیاده و عملی کنند.

وی با تأکید بر اینکه کانون‌های مساجد می‌توانند در جذب نسل جوان به مسجد نقش و تأثیر بسزایی داشته باشند، گفت: مدیران کانون‌های مساجد باید زمینه جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به مسجد را فراهم کنند.

رئیس کانون‌های مساجد گچساران تأکید کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به دغدغه‌های رهبر معظم در حوزه فرهنگی پاسخ دهند و با کار فرهنگی نوجوانان و جوانان را به مسجد جذب کنند.

حجازی‌اصل از تجهیز ۵۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در گچساران خبر داد و افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان حمایت از کانون‌های مساجد را در دستور کار خود قرار داده است.

وی از آغاز طرح اوقات فراغت در ایام تابستان در ۵۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی در گچساران خبر داد و گفت: در این طرح کلاس‌های مذهبی و قرآنی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، ورزشی و سرگرمی برگزار می‌شود.

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi