یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایجاد زنجیره‌ای از صفر تا ۱۰۰ در تولید شترمرغ

متخصص کارآفرینی و ارائه دهنده طرح تولیدی شترمرغ در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح تولید سیستماتیک شترمرغ در استان ۱۰ هزار شغل ایجاد می‌کند. حسین یاوری ظهر امروز در جلسه ستاد برنامه‌ریزی چهارساله عملیاتی اشتغال و تولید بخش‌های صنعت، آب و کشاورزی اظهار کرد: اجرای طرح تولید شترمرغ به صورت سیستماتیک یکی از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25929
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹

کرونا :

ایجاد زنجیره‌ای از صفر تا ۱۰۰ در تولید شترمرغ

متخصص کارآفرینی و ارائه دهنده طرح تولیدی شترمرغ در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح تولید سیستماتیک شترمرغ در استان ۱۰ هزار شغل ایجاد می‌کند.

حسین یاوری ظهر امروز در جلسه ستاد برنامه‌ریزی چهارساله عملیاتی اشتغال و تولید بخش‌های صنعت، آب و کشاورزی اظهار کرد: اجرای طرح تولید شترمرغ به صورت سیستماتیک یکی از طرح‌های بزرگ و تأثیرگذار در رونق اشتغال و کسب درآمد در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: اجرای این طرح به هماهنگی و تعامل کاملی در سطح استان از جمله تعامل و همکاری فرمانداران، رؤسای منابع طبیعی، کشاورزی و امور اراضی دارد.

متخصص کارآفرینی و ارائه دهنده طرح تولید سیستماتیک شترمرغ در استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: ایجاد زنجیره‌ای از صفر تا ۱۰۰ در تولید شترمرغ به‌گونه‌ای که به عنوان مثال تولید حلقه نخست مواد اولیه حلقه دوم باشد، پیش‌بینی شده است.

یاوری با تأکید بر اینکه این هدف از اجرای طرح تنها تولید شترمرغ نیست، گفت: در کنار پرورش و تولید شترمرغ دیگر محصولات جانبی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: این طرح بزرگ قابلیت اجرای متمرکز و غیرمتمرکز داشته و با هدف اصلی ایجاد اشتغال پایدار در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه گچساران پیش‌بینی شده است.

یاوری با بیان اینکه طول عمر شترمرغ ۷۰ سال است، ادامه داد: از مزایای تولید شترمرغ استفاده از تمامی اجزای آن در مصارف مختلف است.

متخصص کارآفرینی و ارائه دهنده طرح تولید سیستماتیک شترمرغ در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اجرای این طرح ۳ هزار تا ۱۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده و سبب اشتغال پایدار می‌شود.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi