پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

صنعت متعارف سازی حقوق های نجومی نامشروع!

وزیر صنعت در یاسوج گفته است« موضوع فیش‌های حقوقی نیازی به این همه سر و صدا نداشت و تمام دنیا وجود چنین فیش‌هایی مرسوم است. به دوستان در هیئت دولت عرض کردم که بگذارید فیش حقوقی‌ام را منتشر کنم تا مردم بدانند ما به عنوان وزیر حقوق مان چند است. دوستان نپذیرفتند و گفتند اگر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25809
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۹:۰۸

کرونا :

صنعت متعارف سازی حقوق های نجومی نامشروع!

وزیر صنعت در یاسوج گفته است« موضوع فیش‌های حقوقی نیازی به این همه سر و صدا نداشت و تمام دنیا وجود چنین فیش‌هایی مرسوم است. به دوستان در هیئت دولت عرض کردم که بگذارید فیش حقوقی‌ام را منتشر کنم تا مردم بدانند ما به عنوان وزیر حقوق مان چند است.

دوستان نپذیرفتند و گفتند اگر شما این کار را بکنید تبدیل به یک “مد ” می‌شود و “مد” شدن این موضوع هم درست نیست… وجود برخی فیش‌ها با حقوق‌های بالا در دنیاطبیعی است .

بانک ها قوانین خود را دارند و به نظر ما نیازی به این همه سر و صدا نبود . وجود چنین فیش‌هایی هم مرسوم است.»
چند سوال از آقای وزیر:

۱-حقوق یک مدیر بانکی یا بیمه یا صندوق ملی تا چه قدر طبیعی و مرسوم است ؟ ۲۰ میلیون ؟ ۴۰ میلیون ؟ ۵۷ میلیون؟ ۸۷ میلیون؟ ۱۳۷ میلیون؟یا ۲۳۴ میلیون تومان؟ واز کدام حد گذشت باید سر و صدا کرد؟

۲-انتظار از آقای نعمت زاده شفاف سازی چگونگی راه اندازی و سود آوری حدود ۲۰ شرکت منسوب به ایشان و نزدیکان شان است نه فیش حقوقی وزارت. همچنین خوب است ایشان مردم را درباره چند و چون دارایی ۱۰۰۰ میلیاردی خویش مطلع سازند و گرنه شندرغاز حقوق وزارت که در قیاس با آن گردش مالی رقمی نیست .

شاید هم به اعتبار همین ارقام صدها میلیاردی است که جناب وزیر ، حقوق های نجومی چند ده یا چند صد میلیون تومانی را رقمی قابل اعتنا و سر و صدا نمی دانند.

( البته برای کارگری که ماهانه نهایتا ۲ میلیون تومان حقوق می گیرد ،ارقام مذکور معادل ۱۰ یا ۲۰ یا ۳۰ یا ۴۰ یا ۶۸ یا ۱۱۷ ماه – ۱۰ سال – حقوق است)

از کسانی که به آمریکای در حال سقوط دلخوش کرده‌اند تعجب می‌کنم
دنبال کنید

وزیر هزار میلیاردی کابینه وعضو ستاد انتخاباتی روحانی می گوید حقوقهای بانکی مورد اعتراض ،طبیعی است و سروصدا ندارد.لابد کلید کذایی اگر برای مردم نه،لااقل برای نجومی ها گشایش داشته است.

 

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi