پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

شصت و شش درصد جمعیت روستایی کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز طبیعی بهره مندند

روزبه کرمی رییس برنامه ریزی گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از بهره مندی ۶۶درصدی جامعه روستایی و ۹۸ درصدی جامعه شهری در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد . روزبه کرمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۱ کیلومتر شبکه گذاری لوله گاز در استان انجام شده است و طول شبکه کار شده در استان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25585
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

کرونا :

شصت و شش درصد جمعیت روستایی کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز طبیعی بهره مندند

روزبه کرمی رییس برنامه ریزی گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از بهره مندی ۶۶درصدی جامعه روستایی و ۹۸ درصدی جامعه شهری در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد .

روزبه کرمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۱ کیلومتر شبکه گذاری لوله گاز در استان انجام شده است و طول شبکه کار شده در استان از ابتدای فعالیت تا کنون به رقم ۳۳۱۸ کیلومتر رسیده است.

رئیس برنامه ریزی گاز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین از ابتدای امسال تعداد ۴۹۴ فقره انشعاب در استان نصب شده است که از این میزان نصب انشعاب ۲۰۲ مورد در مناطق شهری و ۲۹۲ مورد هم در مناطق روستایی بوده و مجموع انشعابات نصب شده در استان به عدد ۹۹۷۰۰ فقره انشعاب رسیده است.

کرمی با اشاره به جذب بیش از ۱۵۹۸۸۵ مشترک از ابتدا تا کنون اظهار داشت: در خردادماه امسال ۶۱۰ مورد مشترک شهری و ۴۳۹ مورد مشترک روستایی اشتراک پذیری داشته ایم.

وی افزود که با تلاش شبانه روزی همکاران شرکت گاز استان ، تعداد خانوارهای بهره‌مند از گازطبیعی استان تا پایان خردادماه امسال به ۱۶۰۱۰۵ افزایش یافته است که جمعیت حدود ۴۹۶۰۷۲ نفر را شامل می شود .

کرمی در پایان با اشاره به اینکه ۱۵ شهر از ۱۷ شهر استان گازدارند گفت: هم اکنون ۵۱۸ روستای استان از این سوخت پاک استفاده می‌کنند که با توجه به پروژه های در دست اجرا بزودی شاهد افزایش چشمگیر تعداد روستاهای گازدار خواهیم بود .

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi