دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳

امام جمعه گچساران:موضع من در برابر فتنه مشخص بوده و من نسبت به فتنه حساس هستم

حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در این شهرستان با تبریک عید سعید فطر، اظهار داشت: عید فطر عید بزرگ مسلمانان بوده و روز بخشش گناهان است. وی با اشاره به اینکه عید سعید فطر روز اجر و پاداش به مومنان و روزه‌داران است، گفت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25540
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۷:۰۴

کرونا :

امام جمعه گچساران:موضع من در برابر فتنه مشخص بوده و من نسبت به فتنه حساس هستم

حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در این شهرستان با تبریک عید سعید فطر، اظهار داشت: عید فطر عید بزرگ مسلمانان بوده و روز بخشش گناهان است.

وی با اشاره به اینکه عید سعید فطر روز اجر و پاداش به مومنان و روزه‌داران است، گفت: خدواند متعال و سبحان در روز عید فطر همه گناهان مومنان و روزه‌داران را می‌بخشد.

امام جمعه گچساران با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمایشات مهمی داشتند و ایشان با این فرمایشات مسئولیت همه ما را سنگین‌تر کردند.

حجازی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند برخی در عین ادعای حمایت از انقلاب، امام و نظام، موضع خود را در مورد فتنه ۸۸ مشخص نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ایشان گفتند هر کسی که از فتنه اعلام انزجار نمی‌کند خود از فتنه‌گران بوده است، افزود: ایشان فرمودند موضع من در برابر فتنه مشخص بوده و من نسبت به فتنه حساس هستم.

امام جمعه گچساران گفت: رهبر معظم انقلاب گفتند که ملاک هم عدم حمایت از کسانی است که سردمدار فتنه بودند و یا از آن سوء استفاده کردند و تاکنون نیز اعلام تبری نکرده‌اند.

حجازی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند کسانی که معتقدند برای پیشرفت باید به غرب پناه برد، عقل خود را باخته‌اند، ما دیدیم که غرب قابل اعتماد نیستند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب گفتند که من براساس وظیفه دینی تا جان در بدن دارم خواهم ایستاد و به مردم هم اعتماد دارم.

نقش داوری در شکست نفت و گاز گچساران مقابل بادران تهران +فیلم
دنبال کنید

 

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi