پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعلام آمادگی جهت ساخت ۱۲ هتل پنج ستاره بین المللی در ۱۲ استان کشور

علیرضا معظمی نیا نخبه اقتصادی جهان اسلام آمادگی خود را جهت ساخت ۱۲ هتل پنج ستاره بین المللی در ۱۲ استان کشور اعلام نمود. وی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و در راستای پاسداری از سرمایه های ایران اسلامی خاطرنشان کرد: بی شک

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25490
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰

کرونا :

اعلام آمادگی جهت ساخت ۱۲ هتل پنج ستاره بین المللی در ۱۲ استان کشور

علیرضا معظمی نیا نخبه اقتصادی جهان اسلام آمادگی خود را جهت ساخت ۱۲ هتل پنج ستاره بین المللی در ۱۲ استان کشور اعلام نمود.

وی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و در راستای پاسداری از سرمایه های ایران اسلامی خاطرنشان کرد: بی شک مهمترین بخش این گنجینه، تولید ملی، صادرات و سرمایه گذاری در کشور اسلامی است.
این نخبه اقتصادی جهان اسلام هوشمندانه در هتل داری سرمایه گذاری میکند و در ادامه اظهار کرد:
برای هر کسی موانع و مشکلات خاصی وجود دارد که مانع می‌شود تا اولین گام را بردارد، بیشتر افراد از شروع کردن می‌ترسند همین‌طور آنها ممکن است از ناشناخته‌ها یا شکست یا حتی از موفقیت بهراسند.

وی افزود: بعضی افراد در مورد شروع کار باورهای غلطی دارند و فکر می‌کنند که باید از ابتدا همه چیز را خودشان بسازند.

معظمی نیا با بیان اینکه این افراد فکر می‌کنند که باید کاری کنند که هیچکس دیگری قبلا انجام نداده است، مانند یک اختراع جدید یا یک خدمت منحصر به فرد تصریح کرد: باید چرخ را از نو اختراع کنند.

شایان ذکر است معظمی نیا از مدیران اقتصادی، مدیرعامل هلدینگ بین المللی سازندگان زندگی جامین، مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی سپهر مهر، موسس مجمع خیرین حمایت از خانواده زندانیان مرکز، عضو اتاق بازرگانی ایران، عضو اتاق بازرگانی ایران و فرانسه، رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی راه آهن یزدان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران، عضو هیئت رئیسه فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران، دبیر شورای سیاست گذاری صادرات و سرمایه گذاری ۲۰۱۶، نیکوکار و عضو هیئت امناء موسسه خیریه بنت الزهرا(س) به شمار می‌آید که اشراف او بر مسائل ورزشی قابل توجه است.
نوع نگاه دکتر معظمی نیا می‌تواند نگرش جدیدی را به سیستم باشگاه‌داری بخش خصوصی کشور تزریق کرده و فضا را برای بالندگی هرچه بهتر باشگاه راه‌آهن یزدان مهیا نماید.

بازدید ۷۳۰ هزار گردشگر از کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

قابل ذکر است در حاشیه این گزارش، دکتر معظمی نیا شعار اعتماد کن، اعتماد ببین را سرلوحه کار خویش قرار داده است.

در پایان معظمی نیا اشاره به بحث گردشگری داشت چرا که ایشان فعال در این حوزه می باشد و گردشگری را موتور محرکه خروج کشور از رکود اقتصادی دانست و یادآور شد: با عزم و اراده جدی میتوان به اهداف خود در این بخش دست پیدا کرد.

وی ادامه داد: گردشگری در دنیا حدود ۱۰ تا ۱۱ درصد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد میشود.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi