جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

استقبال راهپیمایان روز قدس از نمایشگاه کاریکاتور «هولوکاست»

همزمان با روز جهانی قدس نمایشگاه کاریکاتور «هولوکاست» ازسوی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری راهپیمایی این روز در یاسوج برگزارشد. سرپرست حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد ظهر جمعه در این خصوص به خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه که از سوی حوزه هنری و با مشارکت بسیج هنرمندان استان برگزار شد،  آثار هنرمندان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25378
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳

کرونا :

استقبال راهپیمایان روز قدس از نمایشگاه کاریکاتور «هولوکاست»

همزمان با روز جهانی قدس نمایشگاه کاریکاتور «هولوکاست» ازسوی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری راهپیمایی این روز در یاسوج برگزارشد.

سرپرست حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد ظهر جمعه در این خصوص به خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه که از سوی حوزه هنری و با مشارکت بسیج هنرمندان استان برگزار شد،  آثار هنرمندان ۵۰کشور جهان به نمایش درآمد.

محمدشریف اسلامی افزود: این آثار منتخب جشنواره بین المللی کاریکاتور هولوکاست است که اخیرا در تهران برگزار شد و موجب خشم رژیم صهیونیستی گردید.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را استفاده از زبان و ظرفیت هنر برای بیان درد ها و رنج های مردم فلسطین و هم چنین سبعیت و خونخواری رژیم غاصب صهیونیست عنوان کرد.

اسلامی افزود: هنرمندان با زبان هنر در عرصه فرهنگی به جنگ و مبارزه با استکبار و نوکران آن می روند که با رسانه های جیره خوار خود سعی در سرپوش نهادن بر جنایات رژیم غاصب صهیونیست دارند.

وی تصریح کرد: هنرمندان استان نیز همگام و همراه با مردم امروز در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و این حماسه حضور را ثبت و ضبط نمودند.

وی اضافه کرد: به رغم شدت و حدت بالای گرما امسال باز مردم قدرشناس استان به میدان آمدند تا اعلام کنند که همچنان پیرو آرمان های امام و انقلاب و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و مردم مظلوم فلسطین را تنها نمی گذارند.

این نمایشگاه که در ورودی مصلای شهر یاسوج و محل تجمع راهپیمایان روز قدس برگزار شد، مورد استقبال مردم روزه دار و انقلابی شهر یاسوج قرار گرفت.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi