پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار گچساران در پیامی از مردم همیشه در صحنه گچساران برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس ، فرماندار گچساران  در پیامی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ از مردم ولایی و همیشه در صحنه گچساران  برای حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت کرد. در پیام عبدالرحیم رحیمی آمده است : بسم الله الرحمن الرحیم نامگذاری آخرین جمعه ماه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25303
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

کرونا :

فرماندار گچساران در پیامی از مردم همیشه در صحنه گچساران برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس ، فرماندار گچساران  در پیامی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ از مردم ولایی و همیشه در صحنه گچساران  برای حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت کرد.
در پیام عبدالرحیم رحیمی آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحت عنوان روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده است تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره مسلمین جهان زنده بماند و فراموش نکنند که بیت المقدس پاره تن اسلام است .
روز قدس روزی است که باید پرچم آزادی خواهی مردم جهان بویژه مردم مظلوم فلسطین در سراسر دنیا برافراشته شود و همه با هم با اتحاد و همدلی اشغالگریهای رژیم صهونیستی را محکوم و اعلام انزجار خود را از این رفتارهای وحشیانه اعلام نماییم.
بی‌تردید حضور پرشور و گسترده آحاد مردم مومن، روزه‌دار، پارسا، انقلابی و ولایتمدار شهرستان گچساران همراه با هم‌میهنان فهیم و انقلابی، ملت‌های مسلمان و مردم آزاداندیش جهان در راهپیمایی عظیم روز قدس مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین و گامی بلند در جهت رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست خواهد بود
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مردم ایران اسلامی بویژه روزه داران گچساران از همه مردم فهیم و آگاه شهرستان  اعم از پیر،جوان ،زن ،مرد و …. جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس این شهرستان که ساعت ۱۱ صبح از جلوی مسجد شهیدان به سمت مصلی این شهر برگزار می‌شود، دعوت بعمل آورده تا ضمن لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب برگ زرین دیگری را بر افتخارات خود بیافزایند.
شایان ذکر است با برنامه ریزیهای بعمل آمده توسط دستگاههای اجرایی شهرستان  و پیش بینی  حضور گسترده مردم روزه‌دار در این راهپیمایی، زیرساختهای لازم مهیا گردیده است .
رجای واثق دارم  مشت‌های گره کرده مسلمانان روزه‌دار در روز جمعه ۱۱ تیرماه علاوه بر محکوم کردن جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی، به سوی رژیم جنایتکار آل سعود نیز پرتاب می‌شود

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi