جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست خبری رئیس دادگستری گچساران با اصحاب رسانه و خبرنگاران + تصویر

رضا میشان رئیس دادگستری گچساران صبح امروز در نشست خبری ویژه هفته قوه قضائیه با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: بعد از سرقت‌های تعزیری، ضرب و جرح عمدی رتبه دوم جرم در گچساران بوده که در این خصوص یک‌هزار و ۱۱۱ پرونده طی سال گذشته به این موضوع اختصاص داشته است. وی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25171
تاریخ انتشار : شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۸:۵۰

کرونا :

نشست خبری رئیس دادگستری گچساران با اصحاب رسانه و خبرنگاران + تصویر

رضا میشان رئیس دادگستری گچساران صبح امروز در نشست خبری ویژه هفته قوه قضائیه با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: بعد از سرقت‌های تعزیری، ضرب و جرح عمدی رتبه دوم جرم در گچساران بوده که در این خصوص یک‌هزار و ۱۱۱ پرونده طی سال گذشته به این موضوع اختصاص داشته است.

وی افزود: این جرم نیز خوشبختانه در سال گذشته نسبت به سال ۹۳ کاهش ۹ درصدی داشته است.

رئیس دادگستری گچساران با اشاره جرائم حمل مواد مخدر، کلاه‌برداری، ایجاد مزاحمت با چاقو و تصرفات غیرقانونی در این شهرستان خاطرنشان کرد: این جرائم نیز طی سال گذشته نسبت به سال ۹۳ با کاهش همراه بوده است.

IMG_1061

میشان با اشاره به رسیدگی به پرونده‌های حقوقی در گچساران گفت: طی سال گذشته بیشترین درخواست و ادعای مراجعه‌کنندگان مطالبه وجه نقد بوده که به نسبت سال ۹۳ رشد ۴۵ درصدی داشته است.

وی دعاوی خانوادگی را از دیگر موضوعات مورد رسیدگی در دادگستری گچساران عنوان کرد و افزود: طلاق، مطالبه مهریه و الزام به تمکین طی سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ از رشد برخوردار بوده است.

میشان با اشاره به برخورد قوه قضائیه به متصرفان اموال و منابع طبیعی بیان کرد: در این خصوص ۳۵ پرونده در سال ۹۴ منهی به صدور رأی شده که از حدود ۱۰ هکتار از اراضی و منابع ملی رفع تصرف و به دولت بازگردانده شده است.

رئیس دادگستری گچساران برخورد با شکارچیان و صیادان متخلف را از دیگر موضوعات مورد رسیدگی در دادگستری این شهرستان عنوان و تصریح کرد: در این مورد ۲۲۵ میلیون ریال جریمه نقدی صادر و از این افراد وصول شده است.

ملاقات نمایندگان با زنجانی بعد از تعطیلات
دنبال کنید

میشان اداره ثبت اسناد و املاک را از ادارات زیرمجموعه دادگستری گچساران عنوان کرد و افزود: اداره ثبت اسناد و املاک گچساران طی سال گذشته در زمینه صدور اسناد تک‌برگ ۱۰ هزار و سه سند تک‌برگ صادر و به اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه شده است.

وی پزشکی قانونی را از دیگر ادارات زیرمجموعه قوه قضائیه گچساران مطرح و ابراز کرد: طی سال گذشته در این اداره به ۳ هزار و ۱۳۰ مورد از مراجعات مراجعه‌کنندگان رسیدگی و گواهی صادر شده است.

IMG_1062 IMG_1063 IMG_1064 IMG_1065 IMG_1066 IMG_1068

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi