جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارسال مستقیم آگهی از سوی ادارات کهگیلویه و بویراحمد به نشریات ممنوع شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارسال مستقیم هرگونه آگهی از سوی ادارات دولتی به نشریات در این استان ممنوع و با مدیران متخلف در این زمینه به مراجع نظارتی معرفی می‌شوند. به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، رضا دهبانی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آگهی‌های دولتی از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25071
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

کرونا :

ارسال مستقیم آگهی از سوی ادارات کهگیلویه و بویراحمد به نشریات ممنوع شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارسال مستقیم هرگونه آگهی از سوی ادارات دولتی به نشریات در این استان ممنوع و با مدیران متخلف در این زمینه به مراجع نظارتی معرفی می‌شوند.

به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، رضا دهبانی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آگهی‌های دولتی از این پس به صورت الکترونیکی ثبت و به نشریات ارسال می‌شوند، اظهار داشت: ارسال آگهی دولتی به صورت مستقیم از سوی ادارات به نشریات ممنوع شد.

وی افزود: آگهی‌های دولتی حتما باید از طریق ارشاد توزیع شوند و ادارات نیز مکلفند که آگهی‌های خود را به صورت الکترونیکی به ادارات ارشاد ارسال تا توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بین نشریات توزیع شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ثبت آگهی‌های دولتی و ارسال آن به نشریات الکترونیکی شده است، تصریح کرد: براساس دستورالعمل مورخ ۱۷ فرودین سالجاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همه آگهی‌های دولتی به جزآگهی‌های ثبت و دادگستری باید از طریق سامانه جامع رسانه‌های کشور ثبت و به نشریات ارسال گردد.

دهبانی‌پور خاطرنشان کرد: نشریات استان کهگیلویه و بویراحمد نیز باید از پذیرش آگهی‌ها به صورت مستقیم از ادارات و قبل از ثبت در سامانه خودداری کنند.

وی به ادارات کهگیلویه و بویراحمد نیز هشدار داد که قانون را در زمینه توزیع آگهی‌ها رعایت کنند و بیان کرد: آگهی‌های دولتی صرفا باید از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توزیع شود و ادارات نیز ملزم به ارسال آگهی خود به این اداره کل هستند.

واعظی: مذاکرات جدیدی برای برجام صورت نمی‌گیرد
دنبال کنید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به تشریح ضمانت اجرایی این دستورالعمل پرداخت و عنوان کرد: مطابق دستورالعمل مذکور دستگاه‌های مشمول که آگهی خود را مستقیما به نشریات ارسال نمایند به مراجع نظارتی جهت برخورد قانونی معرفی می‌شوند.

دهبانی‌پور افزود: همچنین نشریاتی که مستقیما چنین آگهی‌هایی را از دستگاه‌ها پذیرش کنند، به اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی خواهند شد و با آنها طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است که ادارات دولتی و نشریات استان قانون را رعایت کنند و هرگونه آگهی دولتی ادارات استان باید توسط خود اداره به صورت الکترونیکی به اداره ارشاد ارسال شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از ارسال دستورالعمل ثبت الکترونیکی آگهی‌های دولتی به همه ادارات استان خبر داد و بیان کرد: هرگونه نکته‌ای در این زمینه وجود داشته است را به ادارات کهگیلویه و بویراحمد ارسال کرده‌ایم و هیچ عذر و بهانه‌ای در این زمینه پذیرفتنی نیست.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi