پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تسهیلات اعطایی صندوق کارآفرینی امید در بخش کشاورزی ۱۳میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال بوده است

صبح امروز جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان صبح امروز با حضور اعضاء کارگروه و به ریاست فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار گچساران در این جلسه طی سخنانی به بیان اهمیت بخش کشاورزی پرداخت و اظهار داشت: بخش کشاورزی و توسعه تاثیر بسزایی در رونق اقتصادی هر منطقه ای داشته و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24419
تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵

کرونا :

تسهیلات اعطایی صندوق کارآفرینی امید در بخش کشاورزی ۱۳میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال بوده است
صبح امروز جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان صبح امروز با حضور اعضاء کارگروه و به ریاست فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار گچساران در این جلسه طی سخنانی به بیان اهمیت بخش کشاورزی پرداخت و اظهار داشت: بخش کشاورزی و توسعه تاثیر بسزایی در رونق اقتصادی هر منطقه ای داشته و میتواند از عوامل مهم تاثیر گذار در تحقق شعار سال (اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل) باشد.
رحیمی با اشاره به قابلیت های بخش کشاورزی این شهرستان افزود: شهرستان گچساران با وجود منابع غنی در بخش کشاورزی میتواند در این زمینه موفقیتهای چشمگیری در تولید محصولات مختلف کشاورزی داشته باشد.

IMG_0677 copy
رئیس کارگروه بخش کشاورزی شهرستان تصریح کرد: کارگروه توسعه بخش کشاورزی می تواند با تصویب طرح های مناسب نقش بسزایی در ، بهره وری و افزایش تولید و مهمتر از همه اشتغالزایی داشته باشد.

وی توجه به بخش کشاورزی را مهمترین عامل خودکفایی کشور اعلام کرد و گفت: بسیاری از مشکلات و موانع توسعه کشور از سوی این بخش برطرف خواهد شد.
فرماندار گچساران افزود: سرمایه گذاری و توسعه فعالیت های تولید، سبب افزایش درآمد کشاورزان، افزایش تولید، افزایش صادرات، ایجاد فرصت های شغلی جدید و جلوگیری از مهاجرت روستاییان خواهد شد.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره با زمینهای واگذاری منابع ملی به افراد خاطر نشان کرد: زمینهای منابع ملی متعلق به همه آحاد مردم بوده و در صورتی به بخش خصوصی واگذار می شود که دارای پروژه عام المنفعه باشند.

IMG_0679 copy

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که در سال گذشته صندوق امید کارآ،رینی با اعطای تسهیلاتی به بخش کشاورزی به رونق این بخش کمک شایانی کرده است اظهار داشت : تسهیلات اعطایی صندوق کارآفرینی امید از سال گذشته تاکنون در بخش کشاورزی ۱۳میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.
رحیمی ادامه داد: این میزان اعتبار برای اجرای ۱۴ طرح پرورش مرغ سنتی تخمگذار با ظرفیت دو هزارو ۸۰۰ قطعه در دوره، ۱۵ پروژه گاو شیری سنتی با ظرفیت ۶۰ راس، اجرای ۹ طرح بوقلمون به ظرفیت ۹۰۰ قطعه و اجرای دو پروژه گیاهان دارویی در زمینی به مساحت ۹ هکتار هزینه شد.
وی ابراز کرد: شش طرح از سوی صندوق توسعه ملی با اعتباری بیش از ۴۲ میلیاردو ۸۵۰ میلیون ریال از سال گذشته تاکنون در این شهرستان اجرا شد.

پیام استاندار به مناسبت درگذشت همسر آیت الله جنتی
دنبال کنید

IMG_0681 copy
فرماندار گچساران پنج پروژه پروار بندی گوساله صنعتی ۹۰۰ راسی با اشتغالزایی ۲۵ نفر و تولید ۲۸۰ تن گوشت در سال را از طرح های اجرا شده از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در این شهرستان در سال گذشته اعلام کرد.
وی بیان کرد: همچنین یک طرح گاوداری صنعتی ۵۰ راسی با اشتغالزایی سه نفر و با اعتباری بیش از شش میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در سال گذشته اجرا شد.

IMG_0676 copy IMG_0682 copy

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi