پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور مسئولین ادارات در گچساران+ تصاویر

فرمانداری گچساران؛ جلسه هماهنگی بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور مسئولین ادارات و به ریاست عبدالرحیم رحیمی فرماندارشهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد . رحیمی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن، با اشاره به نزدیکی ۱۴ خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24398
تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

کرونا :

بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور مسئولین ادارات در گچساران+ تصاویر

فرمانداری گچساران؛ جلسه هماهنگی بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور مسئولین ادارات و به ریاست عبدالرحیم رحیمی فرماندارشهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

رحیمی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن، با اشاره به نزدیکی ۱۴ خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشتند: تحولات و انقلابات امروز در این جهان نتیجه تلاش ها واندیشه های آن امام راحل است

رحیمی تصریح کرد: ما هر چه داریم از برکت حرکت پیامبر گونه امام بزرگوار است و برگزاری مراسم سالگرد حضرت امام (ره) و حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم، نماد پایبندی مردم به آرمان ها و ارزش های امامراحل است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه هرچه از عمرانقلاب می گذرد احساس می شود که جامعه نیاز بیشتری به افکار و اندیشه های امام دارد خاطرنشان کرد: معرفی شخصیت والای ایشان به نسل جوان در جامعه امری بسیار ضروری می باشد و انتقال افکار و آثار آن حضرت به نسل های آینده وظیفه اصلی مسئولان و دستگاههای فرهنگی می باشد .

عبدالرحیم رحیمی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) تاکید کرد : تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان  برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و اعزام زائران به مرقد مطهر حضرت امام (ره) همکاری لازم را با دستگاههای ذیربط داشته باشند تا باین مراسم با شکوه‌تر از همیشه در سطح شهرستان برگزار شود.

فرماندار گچساران با بیان این مطلب که مراسمات ۱۴ و ۱۵ خرداد بطور همزمان روز پنج شنبه در محل مسجد شهیدان برگزار می گردد، از مسئولین خواستند تا با اطلاع رسانی مناسب و حضور فعال به برگزاری این کمک نمایند.

دیدار ظریف و معاونانش با قالیباف/ پیشنهاد تشکیل وزارت امور خارجه و تجارت بین‌الملل
دنبال کنید

رحیمی از اعزام کاروان زائران مرقد مطهر حضرت امام در روز چهارشنبه ساعت ۱۴ خبر داد و تصریح کرد :مراسم بدرقه کاروان اعزامی به مرقد حضرت امام (ره)روز چهارشنبه ساعت ۱۴ از محل پد خندق صورت خواهد گرفت .

IMG_0684 copy IMG_0685 copy IMG_0686 copy IMG_0687 copy IMG_0688 copy IMG_0689 copy IMG_0691 copy IMG_0692 copy IMG_0693 copy IMG_0695 copy IMG_0696 copy IMG_0697 copy IMG_0698 copy IMG_0699 copy IMG_0700 copy IMG_0701 copy IMG_0702 copy IMG_0703 copy IMG_0704 copy

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi