پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

از سوی دبیر کل حزب موتلفه مطرح شد: آغاز بحث‌های اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری

دبیر کل حزب موتلفه در مورد اینکه گفته شده مؤتلفه اسلامی در انتخابات آینده جدای از اصولگرایان نامزد مستقل خواهد داشت، اظهار کرد: ما بحث‌های انتخابات ریاست جمهوری را شروع کرده‌ایم؛‌ما معمولاً در هر انتخاباتی نامزد و برنامه مشخص داریم و متناسب با شرایط روز به اتخاذ تصمیم می‌پردازیم.   محمدنبی حبیبی در پایان نشست

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24222
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

کرونا :

از سوی دبیر کل حزب موتلفه مطرح شد: آغاز بحث‌های اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری

دبیر کل حزب موتلفه در مورد اینکه گفته شده مؤتلفه اسلامی در انتخابات آینده جدای از اصولگرایان نامزد مستقل خواهد داشت، اظهار کرد: ما بحث‌های انتخابات ریاست جمهوری را شروع کرده‌ایم؛‌ما معمولاً در هر انتخاباتی نامزد و برنامه مشخص داریم و متناسب با شرایط روز به اتخاذ تصمیم می‌پردازیم.

 

محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه در مورد اینکه گفته شده مؤتلفه اسلامی در انتخابات آینده جدای از اصولگرایان نامزد مستقل خواهد داشت، اظهار کرد: ما بحث‌های انتخابات ریاست جمهوری را شروع کرده‌ایم ولی هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ایم. ما معمولاً در هر انتخاباتی نامزد و برنامه مشخص داریم و متناسب با شرایط روز به اتخاذ تصمیم می‌پردازیم.

 

او در ادامه با استقبال از سفر رئیس جمهور به قم گفت: حل مشکلات معیشتی و ازدواج جوانان مهمترین خواسته مراجع از رئیس جمهور بود. مراجع عظام تقلید همچنان زبان گویای مطالبات ملت هستند. خوشبختانه سفر رئیس جمهور به قم باعث شد دولت نسبت به دغدغه‌های مراجع اعلام اهتمام ویژه کند. امیدوارم این اهتمام خود را در اقدام و عمل به سیاستهای اقتصاد مقاومتی نشان دهد.

 

دبیرکل موتلفه در ادامه با بیان اینکه مشکلات معیشتی مردم هر روز پیچیده‌تر می‌شود مدعی شد که «مردم هنوز دستاورد ملموسی از تحرکات دولت در حوزه اقتصاد را شاهد نیستند.»

 

حبیبی با اشاره به مشکلات کشور گفت: دولت به سوی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برود و برجام را با مکانیزم‌های حقوقی که در این قرارداد است به سرانجام برساند و به دغدغه‌های مراجع در حل مشکلات مردم به ویژه جوانان اهتمام ویژه کند.

فرماندار جدید شهرستان باشت معرفی شد
دنبال کنید

 

وی همچنین با اشاره به سالروز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر نمادی از یاری خدا در جنگ تحمیلی بود. ملت ما با پیروزی در فتح خرمشهر طعم شیرین «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» را چشیدند. همان طوری که رهبر انقلاب فرمودند که «قدرت واقعی در ایمان به خدا و کفر به طاغوت است.» رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر در اوج اعتقاد به خداو کفر به طاغوت بودند برای همین امام(ره) اعلام فرمود: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

 

حبیبی اظهار داشت: امروز هم باید با قدرت در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا ایستاد و با طاغوت زمان و شیطان اکبر مرزبندی خودمان را حفظ کنیم.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سروش سه شنبه , 13 مهر 1395 - 14:55

 
این حزب دیگه داره عمرش سر میاد

logo-samandehi