جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیانیه ی کانون بسیج مهندسین شهرستان گچساران به مناسبت سالروز ازاد سازی خرمشهر

کانون بسیج مهندسین شهرستان گچساران به مناسبت سالروز ازاد سازی خرمشهر بیانیه ای به شرح ذیل صادر نموده: بیانیه کانون بسیج مهندسین شهرستان گچساران به مناسبت فتح خرم شهر فتح خرمشهر هم چون نگینی درخشان در تاریخ جنگ هشت ساله و اذهان ملت ایران ماندگار است. غافلگیری ارتشی تا بن دندان مسلح و حامیان جهانی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24165
تاریخ انتشار : شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

کرونا :

بیانیه ی کانون بسیج مهندسین شهرستان گچساران به مناسبت سالروز ازاد سازی خرمشهر

کانون بسیج مهندسین شهرستان گچساران به مناسبت سالروز ازاد سازی خرمشهر بیانیه ای به شرح ذیل صادر نموده:

بیانیه کانون بسیج مهندسین شهرستان گچساران به مناسبت فتح خرم شهر فتح خرمشهر هم چون نگینی درخشان در تاریخ جنگ هشت ساله و اذهان ملت ایران ماندگار است. غافلگیری ارتشی تا بن دندان مسلح و حامیان جهانی آن که از هیچ گونه کمک به آن دریغ نکرده و سیل کمک های مالی و تسلیحاتی را برای آنان بوده است.

این پیروزی نشانه ناکارآمدی تمام حربه های قدرت های جهانی در برابر عزم و اراده همه مردم ایران با پشتیبانی نیروی ایمان و خدای متعال است که اگر نبود این پیروزی به دست نمی آمد همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند” خرمشهر را خدا آزاد کرد”.

این روز یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، شجاعت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام، و شهامت فرماندهان است و جنگ را وارد فاز جدیدی از جنبه های نظامی و سیاسی کرد.

به‌گونه‌ای که در مدتی بسیار کوتاه ایران اسلامی به عنوان قدرت برتر در منطقه سر برآورد. و از طرفی باعث شد، فرهنگ مقاومت و پایداری فرزندان حضرت امام خمینی (ره) به الگوی ملت‌های منطقه و جوامع استکبارستیز در اقصی نقاط جهان تبدیل شد.

اینک بسیجیان کانون های بسیج مهندسین صنعتی، عمران و شهر سازی و کشاورزی و آبخیز داری شهرستان گچساران با تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه به خصوص میلاد با برکت مهدی صاحب الزمان از همه بسیجیان برای زنده نگه داشتن و پاسداشت یاد و خاطره روزگاران نه چندان دور مردان بزرگ این سرزمین دعوت به عمل می‌آورد.

کدخدایی: شورای نگهبان تاکنون هیچ ملاقاتی با داوطلبان انتخابات نداشته و ندارد
دنبال کنید

کانون بسیج مهندسین شهرستان گچساران

 

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi