شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملیحه ی ناشنوا؛ با وجود بیماری فعل” خواستن ” را صرف کرد / اقدام و عمل

این گزارش حکایت بیماری است که فعل خواستن را به توانستن تبدیل کرده است. ملیحه حبیبی یکی از تازه سواد آموزان موسسه نیکوکاری رعدالغدیر پاکدشت است که با وجود بیماری سندروم دان و ناشنوا بودن با توکل بر خدا وتلاش خود و مسئولین موسسه و معلمی دلسوز به این جایگاه برسد. شهرام غلامی روابط عمومی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23734
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

کرونا :

ملیحه ی ناشنوا؛ با وجود بیماری فعل” خواستن ” را صرف کرد / اقدام و عمل

این گزارش حکایت بیماری است که فعل خواستن را به توانستن تبدیل کرده است.

ملیحه حبیبی یکی از تازه سواد آموزان موسسه نیکوکاری رعدالغدیر پاکدشت است که با وجود بیماری سندروم دان و ناشنوا بودن با توکل بر خدا وتلاش خود و مسئولین موسسه و معلمی دلسوز به این جایگاه برسد.

شهرام غلامی روابط عمومی موسسه نیکوکاری رعدالغدیرپاکدشت، در خصوص پیشرفت ملیحه حبیبی در آموختن حروف الفبای فارسی، گفت: ملیحه حبیبی علی رغم بیماری پیشرفت چشمگیری در آموزش سواد داشت که می توان آن را در عشق او در امر خواندن ونوشتن دانست

دهقان معلم سواد آموزی در موسسه نیکوکاری رعدالغدیر، در ادامه اظهار کرد: ملیحه حبیبی اشتیاق زیادی برای یادگیری سواد از خود در تمام مراحل آموزش نشان داده است که این امرباعث پیشرفت روز افزونی او در تمام مراحل زندگی اش خواهد داشت. ملیحه ” خواستن توانستن ” را به معنای واقعی اثبات کرد.

معلم سواد آموزی موسسه نیکوکاری رعدالغدیردر خصوص نحوه آموزش ملیحه حبیبی، گفت: برای آموزش به خانم حبیبی بدلیل ناشنوا بودنش از روش ” عمو خیاط” (از طریق اشاره کردن) استفاده کردم. ملیحه علاقه فراوان به یادگیری در تمام مراحل آموزش از خود نشان داد که همین مسئله باعث دلگرمی من شد و الان ملیحه به جایی رسیده که براحتی تمامی کلمات را می نویسد وحتی به من هم دیکته می گوید. ملیحه نشان داد که با وجود مشکلات جسمی ، بازهم می توان پیشرفت کرد.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi