سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

محمد هادی پرهون و علی بیرمی از دبیرستان نمونه علامه طباطبایی در گرایش گلایدر مقام اول را کسب کردند

نظرپور مدیر دبیرستان نمونه علامه طباطبابی در گفتگو با خبرنکار خبرگزاری کرونا صالح الماسی گفت: دانش آموزان دبیرستان نمونه علامه طباطبایی گچساران در جشنواره ملی تبیان افتخار آفریدند و دانش آموزان گچسارانی در یازدهمین دوره جشنواره پروژه های ملی دانش آموزی تبیان در دانشگاه شهید بهشتی تهران موفق به کسب مقام برتر شدند. محسن نظرپورمدیر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23671
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۷:۵۵

کرونا :

محمد هادی پرهون و علی بیرمی از دبیرستان نمونه علامه طباطبایی در گرایش گلایدر مقام اول را کسب کردند

نظرپور مدیر دبیرستان نمونه علامه طباطبابی در گفتگو با خبرنکار خبرگزاری کرونا صالح الماسی گفت: دانش آموزان دبیرستان نمونه علامه طباطبایی گچساران در جشنواره ملی تبیان افتخار آفریدند و دانش آموزان گچسارانی در یازدهمین دوره جشنواره پروژه های ملی دانش آموزی تبیان در دانشگاه شهید بهشتی تهران موفق به کسب مقام برتر شدند.
محسن نظرپورمدیر دبیرستان نمونه دولتی علامه طباطبایی گچساران با اعلام این خبر افزود: در مرحله مقدماتی این جشنواره بیش از ۵ هزار دانش آموز از ۲۰ استان کشور شرکت کردند که بیش از ۱۲۰۰ تیم در سه بخش مسابقات، سمینارهای علمی و غرفه‌های علمی به مرحله پایانی راه پیدا کردند.
وی افزود: در ‌‌نهایت دانش آموزان محمد هادی پرهون و علی بیرمی از دبیرستان نمونه علامه طباطبایی در گرایش گلایدر مقام اول را کسب کردند.

مدیردبیرستان نمونه علامه طباطبایی گچساران با اشاره به تلاش‌های چند ماهه دانش آموزان جهت شرکت در این مسابقات گفت: دانش آموزان به مدت سه ماه با همکاری مدیر پژوهشسرا و انجمن هوافضای گچساران و سرپرستی آقای افشین مردانی مراحل آمادگی جهت شرکت در این جشنواره را طی کردند و در پایان این جشنواره به عنوان تیم برترمورد تشویق قرار گرفتند .

نظرپورآمادگی آموزشگاه را جهت حمایت از دانش آموزفان علاقه‌مند و مستعد،برای شرکت در المپیادهای علمی در سطوح مختلف منطقه ای،استانی و کشوری اعلام داشت.

وی همچنین اززحمات دبیران دبیرستان و حمایتهای مدیریت آموزش وپرورش گچساران تشکر کردند .

ضمنا جشنواره ملی پروژه‌های دانش آموزی تبیان صبح پنج شنبه ۹ اردیبهشت در دانشگاه شهید بهشتی تهران آغاز و عصر جمعه ۱۰ اردیبهشت با حضور وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس دانشگاه شهید بهشتی پایان یافت.

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi