پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

«عیسی به دین خود موسی به دین خود» این عبارات و اصطلاحات غلط است

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در خطبه‌های ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: انسان‌های متقی و پرهیزکار از برگزیدگان خداوند بوده که مایه خیر و برکت در این دنیا برای مردم و در آخرت هستند. وی افزود:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23638
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

کرونا :

«عیسی به دین خود موسی به دین خود» این عبارات و اصطلاحات غلط است

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در خطبه‌های ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: انسان‌های متقی و پرهیزکار از برگزیدگان خداوند بوده که مایه خیر و برکت در این دنیا برای مردم و در آخرت هستند.

وی افزود: تقوا و پرهیزکاری رمز موفقیت و توسعه فضیلت‌های اخلاقی و انسانی در نتیجه رشد و بالندگی جامعه است.

امام جمعه گچساران در بخشی از سخنان خود پناه‌بردن به خداوند در برابر مشکلات و سختی‌ها توسط جوانان و جامعه را گامی مهم در دوری جستن از مکر و فریب دشمنان دانست و تصریح کرد: تمام سعی دشمنان خارج کردن جوانان از پناهگاه خداوند و سوق دادن تفکرات و اندیشه نسل جوان به سوی فرهنگ پوچ غرب است.

حجازی ضمن تبریک عید مبعث پیامبر(ص) عنوان کرد: مبعث پیامبر(ص) حرکتی الهی برای نجات بشریت از ظلم، فساد، بی‌عدالتی، گمراهی و یکتاپرستی بود که آثار آن از گذشته تاکنون و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی ضمن انتقاد از برخی عبارات از جمله «عیسی به دین خود موسی به دین خود» یادآور شد: این عبارات و اصطلاحات غلط است، زیرا ما تنها یک دین داریم و آن اسلام است.

حجازی بیان کرد: در خصوص مبانی دینی نباید بی‌تفاوت بود، زیرا توجه به مبانی اخلاقی و اجتماعی دین اسلام سبب رشد و ترقی جامعه می‌شود.

خطیب جمعه گچساران با اشاره به ۱۷ اردیبهشت ۷۹ سالروز تشکیل بسیج سازندگی به دستور مقام معظم رهبری گفت: هدف از تشکیل بسیج سازندگی جهاد به صورت بسیج بود که با تشکیل گروه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، عمرانی، کشاورزی و… در محرومیت‌‌زدایی تلاش شود.

ایران با اقلیم های متقاوت پذیرای گردشگران است/توانمندی بالای ایران در حوزه گردشگری سلامت
دنبال کنید

حجازی ادامه داد: مقام معظم رهبری سپاه پاسداران که خار چشم دشمنان نظام است، را مأمور بسیج سازندگی کردند که خدمات بسیار زیادی در عرصه‌های مختلف با این رویکرد انجام شده است.

وی با اشاره به فرصت‌های مختلف اشتغال‌زایی و درآمدزایی بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: در همین زمینه بسیج سازندگی طی ادوار گذشته تسهیلات قابل قبولی به بسیجیان داده که تحولات خوبی به جای گذشته است.

حجازی تصریح کرد: طی مدت سال گذشته توسط بسیج سازندگی گچساران تسهیلاتی به مبلغ یک‌میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به ۱۰۳ نفر پرداخت شده که امسال نیز این امر ادامه دارد.

امام جمعه گچساران تأکید کرد: این اقدامات به منظور برطرف کردن برخی مشکلات جوانان از جمله رفع بیکاری و درآمدزایی تأثیرات مثبتی داشته است.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi