جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتخابات جامعه معلولان شهرستان گچساران برگزار شد

صبح جمعه ۱۷ اردیبهشت مراسم انتخابات برای انتخاب اعضای هئیت رئیسه، هئیت بازرسی و نمایندگان جامعه معلولان شهرستان گچساران برگزار شد. بر اساس اساسنامه انجمن معلولین جسمی حرکتی پس از گذشت ۴ سال ضروری است که مجمع عمومی معلولین تشکیل جلسه داده و نسبت به انتخاب اعضاء اصلی و علی البدل و بازرس هیئت مدیره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23633
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

کرونا :

انتخابات جامعه معلولان شهرستان گچساران برگزار شد

صبح جمعه ۱۷ اردیبهشت مراسم انتخابات برای انتخاب اعضای هئیت رئیسه، هئیت بازرسی و نمایندگان جامعه معلولان شهرستان گچساران برگزار شد.

بر اساس اساسنامه انجمن معلولین جسمی حرکتی پس از گذشت ۴ سال ضروری است که مجمع عمومی معلولین تشکیل جلسه داده و نسبت به انتخاب اعضاء اصلی و علی البدل و بازرس هیئت مدیره و مدیرعامل جدید انجمن اقدام کنند که این مهم ابتدا با ثبت نام داوطلبان و کاندیداهای جدید از جامعه معلولین شروع شد و سپس جامعه نسبت به اطلاع رسانی این امر در سطح جامعه معلولین تحت پوشش عضو انجمن اقدام نمود.

پس از طی مدت زمان لازم و اطلاع رسانی گسترده انتخابات با حضور اینجانب و اعضاء هیئت اجرایی و بارزسان انجام شد و معلولین عزیز آراء خود را در صندوق انداختند.

 

IMG_9620

 

پس از اتمام رأی گیری، آراء مأخوذه در حضور رئیس هیئت مدیره و اعضاء قبلی شمارش شد و از بین ۸ نفر کاندیدا به ترتیب (۱) مهرزاد علیزاده، (۲) طیبه محمدی، (۳) وحید بلند تن، (۴) امین کائیدی شادگان، (۵) داریوش گرجی زاده، (۶) زهرا نوبخت، به عنوان بازرس و (۷) ابوذر آفریدون به عنوان بازرس (۸)  مجتبی حجتی به عنوان بازرس علی بدل انجمن بیشترین آراء را به خود اختصاص داده و انتخاب شدند که البته این افراد مهرزاد علیزاده را به عنوان  مدیرعامل جدید انجمن انتخاب کردند.

 

IMG_9622

 

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ایمان کائیدی شنبه , 18 اردیبهشت 1395 - 1:07

معلولان عزیز امکانات زیادی در جامعه ندارند،امیدوارم زمینه ای فراهم بشه تا متناسب با تحصیلاتشان در ادارات مختلف از آنها استفاده شود.

logo-samandehi