جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نخستین دوره آموزشی خبرنویسی تخصصی در گچساران برگزار شد

رئیس اداره آموزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: سالیانه بیش از 100 هزار نفر ساعت آموزش در این شرکت اجرا می شود. حمیدرضا حسینی عصر سه شنبه در دوره آموزشی خبرنویسی تخصصی خبرنگاران مناطق نفتخیز جنوب کشور در گچساران افزود: این دوره های آموزشی برای نیروهای رسمی، قراردادی و پیمانکاری شرکت بهره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23145
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۷:۲۵

کرونا :

نخستین دوره آموزشی خبرنویسی تخصصی در گچساران برگزار شد

رئیس اداره آموزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: سالیانه بیش از 100 هزار نفر ساعت آموزش در این شرکت اجرا می شود.
حمیدرضا حسینی عصر سه شنبه در دوره آموزشی خبرنویسی تخصصی خبرنگاران مناطق نفتخیز جنوب کشور در گچساران افزود: این دوره های آموزشی برای نیروهای رسمی، قراردادی و پیمانکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بر اساس استانداردهای اداره آموزش مرکزی وزارت نفت در اداره آموزش این شرکت برگزار می شود.
وی بیان کرد: این دوره های آموزشی در چهار گروه فنی و تخصصی، علوم اداری و مدیریت، معارف اسلامی، کامپیوتر و زبان انگلیسی اجرا می شود.
حسینی تصریح کرد: دوره های اعزام به خارج از ناحیه گچساران برای آموزش کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از دیگر برنامه های اجرا شده برای ارتقای دانش پرسنل نفت است.
وی اظهار کرد: این دوره ها در شهرهای اهواز، تهران و اصفهان برگزار شده است.
معاون نیروی انسانی شرکت بهره بردار نفت و گاز گچساران نیز در این آیین با اشاره به نقش خبرنگاران در روشن کردن افکار عمومی گفت: مخاطب شناسی، موقعیت شناسی، امانتداری و دقت و سرعت در انتشار خبر مهمترین ویژگی های رسانه های موفق و مورد اعتماد مردم است.
سعید غلامی افزود: امروزه به دلیل سرعت ارتباطات و شیوه های مختلف اطلاع رسانی امکان شایعه سازی در فضای مجازی وجود دارد که این امر رسالت خبرنگاران را سنگین تر کرده است.
وی نقش رسانه ها در انتخابات هفتم اسفند را یادآور شد و از تلاش اهالی رسانه و قلم برای کمک به حضور پرشور مردم به عنوان خدمات ماندگار یاد کرد.
در این دوره آموزشی یک روزه 45 خبرنگار از گچساران و دیگر مناطق نفتی جنوب کشور حضور داشتند.
نخستین دوره آموزشی خبرنویسی تخصصی با تدریس شیوه های خبرنویسی، گزارش و مقاله نویسی به مدت شش ساعت در سالن آموزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.
گچساران دومین تولید کننده نفت ایران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi