دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور موثر قضات در کمیسیون‌های تخصصی دستگاه‌های اجرایی جهت حمایت از سرمایه‌گذاری‌های قانونی

[ad_1] ابوترابی مطرح کرد: حضور موثر قضات در کمیسیون‌های تخصصی دستگاه‌های اجرایی جهت حمایت از سرمایه‌گذاری‌های قانونی سرویس اجتماعی عضو کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس استفاده از ظرفیت قضات در شورای تامین هر استان و کمیسیون‌های تخصصی دستگاه‌های اجرایی را در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری‌های قانونی موثر دانست. شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 16:16 ابوالفضل ابوترابی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23044
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

کرونا :

حضور موثر قضات در کمیسیون‌های تخصصی دستگاه‌های اجرایی جهت حمایت از سرمایه‌گذاری‌های قانونی

[ad_1]

ابوترابی مطرح کرد:

حضور موثر قضات در کمیسیون‌های تخصصی دستگاه‌های اجرایی جهت حمایت از سرمایه‌گذاری‌های قانونی

سرویس اجتماعی
عضو کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس استفاده از ظرفیت قضات در شورای تامین هر استان و کمیسیون‌های تخصصی دستگاه‌های اجرایی را در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری‌های قانونی موثر دانست.

شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 16:16

حضور موثر قضات در کمیسیون‌های تخصصی دستگاه‌های اجرایی جهت حمایت از سرمایه‌گذاری‌های قانونی

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در واکنش به اظهارات رئیس قوه قضائیه مبنی بر آمادگی دستگاه قضا جهت حمایت از سرمایه‌گذاری‌های قانونی، گفت: دستگاه قضا می تواند با استفاده از ظرفیت قضات و بررسی دقیق‌تر پرونده‌های حقوقی زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کند.

نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستگاه قضا می تواند با کمک قضاتی که در شورای تامین هر استان و شهر، کمیسیون ماده 100 و 77 شهرداری‌ها و سایر کمیسیون‌هایی که قضات در آنها حضور دارند از سرمایه‌های قانونی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کند.

وی تصریح کرد: دستگاه قضا همچنین از طریق کمیسیون واگذاری و احیا اراضی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی می‌تواند نقش آفرینی کند.

وی افزود: در بررسی حقوقی پرونده‌ها نیز دادستان و قضات با تدبیر، در راستای اقتصاد مقاومتی می توانند از بسته شدن کارخانجات تولیدی و کارگاه‌های بزرگ و کوچک جلوگیری کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم یادآور شد: دستگاه قضا جهت حمایت از سرمایه‌گذاری قانونی و  تحقق اقتصاد مقاومتی باید قضات، بازپرس‌ها، دادستان‌ها و روسای دادگستری هر استان‌ را مدیریت‌ ‌کند، در حقیقت قضات باید پرونده‌ها را مدیریت کرده و در جریان بررسی حقوقی و قانونی پرونده‌ها جهت اجرای جامع قوانین توجیه و اقناع شوند.

آخرین خبرها از تیم فوتبال نوجوانان نفت وگاز گچساران
دنبال کنید

ابوترابی تاکید کرد: قضات و دادستان‌ها دلسوزانه و با نگاه حل معضل فعلی کشور که مسائل اقتصادی است باید نگاه حمایتی از قوانین داشته باشند، نگاه خشک و بی روح مانع اجرای درست قوانین می‌ شود.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دستگاه قضایی با نظارت بر روح قوانین و اجرای درست آن در سرمایه‌گذاری قوانین نقش برجسته‌ای خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ رئیس قوه قضائیه از حمایت دستگاه قضا از تلاش‌های دولت در مسیر اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه‌گذاری قانونی خبر داده است./

پایان پیام

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi