جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که حوزه علمیه باید انقلابی بماند

حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهرستان اظهار داشت: انسانی که همواره تقوای الهی پیشه کند، ارتباط صمیمی و نزدیک با خداوند متعال و سبحان پیدا می‌کند. وی بر دوری انسان از انجام گناهان و زشتی‌ها و نافرمانی خداوند با رعایت تقوای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22927
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

کرونا :

رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که حوزه علمیه باید انقلابی بماند

حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهرستان اظهار داشت: انسانی که همواره تقوای الهی پیشه کند، ارتباط صمیمی و نزدیک با خداوند متعال و سبحان پیدا می‌کند.

وی بر دوری انسان از انجام گناهان و زشتی‌ها و نافرمانی خداوند با رعایت تقوای الهی تأکید کرد.

امام جمعه گچساران با تأکید بر اینکه رعایت تقوای الهی سبب نجات انسان در دنیا و آخرت می‌شود، افزود: رعایت تقوای الهی سبب ترغیب انسان به انجام کارهای خوب و نیک در این دنیا می‌شود.

حجازی با بیان اینکه تقوا سبب نجات انسان در دنیا و آخرت می‌شود، گفت: رعایت تقوای الهی تأثیر بسیاری در دوری انسان از انجام انواع گناهان و کارهای زشت و ناپسند دارد.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع طلاب حوزه‌های علمیه عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمایشات بسیار خوبی داشتند.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در این دیدار به دشمنان اشاره کردند، گفت: استکبار جهانی به دنبال آسیب رساندن به نظام ما است.

حجازی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در این دیدار بر انقلابی‌ماندن حوزه علمیه تأکید کردند، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار تأکید کردند که حوزه علمیه باید انقلابی بماند.

وی ایام نوروز و روز ملی شدن صنعت نفت را مردم شهرستان گچساران تبریک گفت.

 

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi