چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فروش هرگونه مکمل و افزودنی بنزین در تمامی جایگاه‌های سوخت ممنوع شود

حسین امیری خامکانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه با فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و افزایش حجم سفرها جایگاه های سوخت باید آماده ارائه خدمات مطلوب شوند، گفت:وزارت نفت، شرکت پالایش پخش و اتحادیه جایگاهداران باید در این روزها نظارت های خود را فزایش دهند. نماینده مردم زرند و کوهبنان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22830
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۰۹

کرونا :

فروش هرگونه مکمل و افزودنی بنزین در تمامی جایگاه‌های سوخت ممنوع شود

حسین امیری خامکانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه با فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و افزایش حجم سفرها جایگاه های سوخت باید آماده ارائه خدمات مطلوب شوند، گفت:وزارت نفت، شرکت پالایش پخش و اتحادیه جایگاهداران باید در این روزها نظارت های خود را فزایش دهند.
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، افزود:اتحادیه جایگاه داران و سازمان استاندارد ملی ایران باید فروش مکمل‌ها و افزودنی‌های عرضه شده در جایگاه‌های سوخت را کنترل کنند، تا محصولات فاقد نشان استاندارد ملی کشور در جایگاه ها به فروش نرسند.
تمام روزنه ها برای سوء استفاده دلالان در ایام نوروز بسته شود
امیری خامکانی با بیان اینکه باید تمام روزنه ها برای سوءاستفاده دلالان در ایام نوروز بسته شود، ادامه داد: فروش هرگونه مکمل و افزودنی بنزین در تمامی جایگاه‌های سوخت کشور باید ممنوع شود و بنابر اظهارات مسئولان فرآورده های نفتی بنزین عرضه شده در جایگاه‌های سوخت کشور هیچ گونه نیازی به مکمل و افزودنی ندارد.
وی با تاکید براینکه باید برهرگونه کم فروشی و یا گران فروشی بنزین در جایگاه‌های سوخت، نظارت شود، یادآور شد:مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی باید در این ایام با ایجاد تیم های بازرسی به طور مداوم وضعیت جایگاه ها را رصد کنند.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر مکمل ها و افزودنی ها غیرمجاز و غیر استاندار باشند،استفاده از این مواد منجر به مشکلات فنی در موتور خودروها خواهد شد.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi