شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاجگردون ضمن تبریک عید نوروز به همه موکلین و از اینکه حوزه انتخابیه را ترک نمود عذرخواهی کرد

رئیس کمسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی به هواداران خود وعده داد در آستانه سال جدید در ۲۸ و۲۹ اسفندماه دو جشن مجزا در شهرهای گچساران وباشت با هواداران خود برگزارخواهدنمود. غلامرضاتاجگردون که در  رقابت باحریفی که مدعی بود ۹۹درصد آرا را کسب میکند به آسانی بیش از هفتاددرصد آرای حوزه انتخابیه شهرستان های گچساران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22794
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۷:۱۳

کرونا :

تاجگردون ضمن تبریک عید نوروز به همه موکلین و از اینکه حوزه انتخابیه را ترک نمود عذرخواهی کرد

رئیس کمسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی به هواداران خود وعده داد در آستانه سال جدید در ۲۸ و۲۹ اسفندماه دو جشن مجزا در شهرهای گچساران وباشت با هواداران خود برگزارخواهدنمود.

غلامرضاتاجگردون که در  رقابت باحریفی که مدعی بود ۹۹درصد آرا را کسب میکند به آسانی بیش از هفتاددرصد آرای حوزه انتخابیه شهرستان های گچساران وباشت را بخود اختصاص داده بود و تقریبا پیروزی وی قبلا از انتخابات مسجل بود ،ازبرگزاری جشن پیروزی خود در ۸ اسفند ماه درمنطقه شلالدان باشت وعده داده بود،اماهمزمانی با ایام فاطمیه و شروع جلسات مجلس سبب گردید تا وی دراولین فرصت گچساران راترک وراهی بهارستان درتهران شود.

تاجگردون در یک فایل صوتی ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز به همه موکلین خود از اینکه بعداز پیروزی درانتخابات برای حضوردرمجلس ،حوزه انتخابیه را ترک نمود عذرخواهی کرد.

غلامرضاتاجگردون منتخب مردم گچساران وباشت میباشد که بعداز نمایندگان اقلیت های دینی بیشترین آراء حوزه انتخابیه خود را درنشان درصدی بخود اختصاص داده است وازمحبوبیت خاصی درمیان موکلین خودبرخورداراست.

 

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi