جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

همه مردم و مسئولین در مراسم شهادت حضرت فاطمه زهراء (س) حضور گسترده و با شکوهی داشته باشند

جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی مناسبت های مذهبی شهرستان گچساران  با محوریت شهادت حضرت فاطمه زهراء(س)  به ریاست فرماندار در  محل فرمانداری گچساران  برگزار شد. عبدالرحیم رحیمی فرماندار  با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) هدف از برگزاری این جلسه را برنامه ریزی برای هرچه بهتر و باشکوه برگزار کردن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22697
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

کرونا :

همه مردم و مسئولین در مراسم شهادت حضرت فاطمه زهراء (س) حضور گسترده و با شکوهی داشته باشند

جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی مناسبت های مذهبی شهرستان گچساران  با محوریت شهادت حضرت فاطمه زهراء(س)  به ریاست فرماندار در  محل فرمانداری گچساران  برگزار شد.
عبدالرحیم رحیمی فرماندار  با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) هدف از برگزاری این جلسه را برنامه ریزی برای هرچه بهتر و باشکوه برگزار کردن مراسم سالروز شهادت آن بانوی بزرگوار عنوان کرد.
رحیمی اظهار داشت : باید از تمامی ظرفیتهای موجود استفاده کرد و برنامه ای متناسب در شان آن بانوی بزرگوار برگزار کرد.
وی با تاکید بر فضا سازی مناسب سطح شهر متناسب با این ایام افزود:با توجه به نزدیکی سال نو و فرا رسیدن نوروز باستانی نباید این ایام تحت شعاع قرار گرفته و از این ایام غافل شد.
وی اظهار داشت : عشق و ارادت به حضرت زهرا (س) عشق به تمام خوبیها و کمالات است و ما باید هر روز به آن بزرگواران نزدیک تر شده از سیره و روش و فرمامین آن بزرگواران در جهت رشد و ترقی و تکامل در تمام عرصه ها استفاده نمائیم

رحیمی از همه مردم و مسئولین خواستند تا در  مراسم شهادت حضرت فاطمه زهراء (س) که در روز یکشنبه مورخ 23/12/94 ساعت 10 صبح بصورت متمرکز و با حضور هیأتهای مذهبی در محل مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار خواهد شد حضور گسترده و با شکوهی داشته باشند .

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi