پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پرداخت بیش از ۳میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد شهرستان گچساران

مدیرکمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان گچساران از پرداخت بیش از 3میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد. قباد قربانی گفت: تعالی فکری فرهنگی خانواده، استحکام اقتصادی و توانمندی مددجویان از مهمترین برنامه های کمیته امداد در حمایت از مددجویان می باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22607
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶

کرونا :

پرداخت بیش از ۳میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد شهرستان گچساران

مدیرکمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان گچساران از پرداخت بیش از 3میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

قباد قربانی گفت: تعالی فکری فرهنگی خانواده، استحکام اقتصادی و توانمندی مددجویان از مهمترین برنامه های کمیته امداد در حمایت از مددجویان می باشد.

وی افزود: کمیته امداد به منظور کمک به اشتغال و خوداتکایی خانواده ها نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، خوداشتغالی و خودکفایی در تمامی زمینه ها اقدام می کند.

قربانی اظهار داشت: وامهای قرض الحسنه کارگشایی جهت رفع احتیاجات ضروری اشخاص از قبیل هزینه های درمان، ازدواج، تعمیر و تأمین مسکن، بدهکاری های مالی و کمک هزینه های تحصیل به واجدین شرایط پرداخت می شود.

قربانی تصریح کرد: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون 3میلیارد و 440میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به خانواده هایی که مشکلات درمانی و ساختمانی و یا مشکل پرداخت شهریه برای دانشجو دارند، پرداخت شد.

وی یادآور شد: این تسهیلات به 317خانوار مددجوی نیازمند واجد شرایط پرداخت شد.

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi