شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

برای اولین بار در سطح کشور مراسم رکورد زنی شنای مومیایی در گچساران رقم خواهد خورد

رئیس هیات ورزشهای همگانی گچساران گفت: برای اولین بار در سطح کشور مراسم رکورد زنی شنای مومیایی توسط یک جانباز ۳۵ درصد به نام شهدای گمنام گچساران رقم خواهد خورد. سیما کمائی افزود: با کمک هیئت همگانی شهرستان گچساران برای اولین بار درکشور شاهد یک رویداد جدید در ورزش شنا خواهیم بود. وی بیان کرد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22265
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲

کرونا :

برای اولین بار در سطح کشور مراسم رکورد زنی شنای مومیایی در گچساران رقم خواهد خورد

رئیس هیات ورزشهای همگانی گچساران گفت: برای اولین بار در سطح کشور مراسم رکورد زنی شنای مومیایی توسط یک جانباز ۳۵ درصد به نام شهدای گمنام گچساران رقم خواهد خورد.
سیما کمائی افزود: با کمک هیئت همگانی شهرستان گچساران برای اولین بار درکشور شاهد یک رویداد جدید در ورزش شنا خواهیم بود.
وی بیان کرد: برای اولین بار در سطح کشور مراسم رکورد زنی شنای مومیایی توسط یک جانباز ۳۵ درصد به نام شهدای گمنام گچساران رقم خواهد خورد.
رئیس هیات ورزشهای همگانی گچساران تصریح کرد: این رکورد توسط محمد صفدری جانباز ۳۵ درصد و باز نشسته آموزش و پرورش از استان بوشهر انجام خواهد شد.
کمائی عنوان کرد: این نوع شنا به سبک مومیایی و با دست و پاهایی بسته بر روی آبانجام می شود.
وی گفت: باتوجه به نبود بودجه درادارات درپایان سال هیات ورزشهای همگانی گچساران به تنهایی هزینه این برنامه را کاملا تقبل کرده است.
رئیس هیات ورزشهای همگانی گچساران خاطر نشان کرد: ما خرسندیم که این افتخاررا درکشور برای اولین باردر شهرستان گچساران برای جانبازان و شهیدان گمنام این شهر و اداره ورزش و جوان و به خصوص به نام هییت همگانی شهرستان گچساران ثبت می شود.
کمائی بیان کرد: این رکورد زنی در تاریخ ۲۸ بهمن ماه در ساعت ۹:۳۰ دقیقه در استخر مجموعه ورزشی آزادی شرکت نفت گچساران برگزار می‌شود.
وی افزود: مردم همیشه در صحنه گچساران که مثل همیشه به همیاری این هییت شتافتند اینبارهم به مهمان جانبازی که ازشهرستان بوشهرتشریف آوردند احترام گذاشته و رسم مهمانوازی این شهررا با حضورسبزو پرشکوهشان به تصویر بکشانند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi