جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بودن یا نبودن حمید پورحسن در میدان رقابت انتخابات مجلس شورای اسلامی گچساران و باشت

حمید پورحسن، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا  است و نماینده دوره دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت ،  در روزهای اول ثبت نامش به رسانه ها گفت : با شعار همدلی و برادری اقوام  پا به این عرصه نهادم و در اقتصاد معیشتی و اشتغال جوانان خلاهایی حس کردم و بر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22185
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹

کرونا :

بودن یا نبودن حمید پورحسن در میدان رقابت انتخابات مجلس شورای اسلامی گچساران و باشت

حمید پورحسن، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا  است و نماینده دوره دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت ،  در روزهای اول ثبت نامش به رسانه ها گفت : با شعار همدلی و برادری اقوام  پا به این عرصه نهادم و در اقتصاد معیشتی و اشتغال جوانان خلاهایی حس کردم و بر خود دیدم که میتوانم با تکیه بر نیروی جوانی و کمک مردم با این معظلات مقابله کنم.

پورحسن، با امیدبر اینکه مردم بتوانند به وی اعتماد کنند گفت :در تمامی مراحل زندگیم سرلوحه ام مقام معظم رهبری بوده و خواهد بود و با پیروی از ایشان ایشان توانسته ام در زندگی ام موفق باشم.

پورحسن اظهارکرد :من از روستای دیل آمده ام، دیل مهد دین وسیاست است ،ودر این چند سال بعد از انقلاب چهره های شاخصی همچون مرحوم آیت الله جعفری،مرحوم نبی زاده و اقای جعفری و ….. به خود دیده ومن نیز دوست دارم ادامه دهنده آنها باشم.

## آیا واقعا پور حسن برای ایجاد همدلی و برادری همچون پیشینیان طایفه دیل می ماند و از انتخابات کناره گیری نمی کند؟

این روزها زمانی است که مردان این طایفه نشان دهند که چقدر در انتخابات تاثیرگذار هستند و چقدر برای حرفهایی که می زنند ارزش قائلند و از میدان رقابت بیرون نمی روند.

## آیا حمید پور حسن تا آخر انتخابات نماینده می ماند تا اعتماد مردم را به خود ببیند یا مثل خیلی از نمایندگان بنفع کسی از انتخابات کنار می رود؟

همانطور که خود گفته است از روستایی آمده است که مرحوم آیت الله جعفری،مرحوم نبی زاده و اقای جعفری و خیلی های دیگر را در چنین میدانهای رقابت به خود دیده است و بر اساس این پیشینه ، شاید بتوان گفت مردم برای ماندنش حتی به رغم شکست در انتخابات برای ماندن در میدان رقابت امیدوارند .

خروج مسافران از مازندران جاده کندوان را یک‌طرفه کرد
دنبال کنید

 

## ولی سوالی که به نظر زود است که آیا او مانند پیشینیانش می ماند؟؟

جواب این سوالات در هفته های دیگر مشخص می شود……. .

 

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi