چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیروز مهندس فولادی‌وندا به دعوت شهردار دوگنبدان در مراسم افتتاح پارک بانوان حضور یافت

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی خبرآوران، سرهنگ اکبر بمانی امشب در همایش طوایف عربلو و بندلی که در محل کوچه ۱۶ شمالی کارکنان گچساران برگزار شد، اظهار کرد: عزیران من رقیب شما تنها کاروان خودروی ادارات را دارد، توحالی بوده و هیچ بدنه و نیروی ندارد. وی افزود: دیروز مهندس فولادی‌وندا فرزند ایل ما

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22017
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹

کرونا :

دیروز مهندس فولادی‌وندا به دعوت شهردار دوگنبدان در مراسم افتتاح پارک بانوان حضور یافت

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی خبرآوران، سرهنگ اکبر بمانی امشب در همایش طوایف عربلو و بندلی که در محل کوچه ۱۶ شمالی کارکنان گچساران برگزار شد، اظهار کرد: عزیران من رقیب شما تنها کاروان خودروی ادارات را دارد، توحالی بوده و هیچ بدنه و نیروی ندارد.

وی افزود: دیروز مهندس فولادی‌وندا فرزند ایل ما تلاشگر سنگرساز بی‎‌سنگر دفاع مقدس به دعوت شهردار دوگنبدان در مراسم افتتاح پارک بانوان حضور یافت با توجه به اینکه شهرداری نیر با اعلام عمومی از همه شهروندان تقاضای شرکت در این مراسم را داشت.

این لیدر منسب به علی فولادی‌وندا تصریح کرد: در این مراسم بزرگان طوایف مختلف از جمله باوی، بویراحمد گرمسیر و بزرگان و فرزندان قشقایی این شجاع‌دلان صادق مهندس فولادی را در این مراسم همراهی کردند.

سرهنگ بمانی بیان کرد: عده‌ای  وقتی این شوکت و همدلی را دیدند دست به توهین و اهانت مبنی بر اینکه شما ترک هستید و جای شما اینجا نیست، زدندو

وی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار دوگنبدان برای تکمیل و ساخت پارک بانوان گفت: اما ابراز تأسف می‌کنم برای عده‌ای اراذل و اوباش که ربطی به نماینده نداشتند سبب بروز تنش شدند.

این سرهنگ هوادار فولادی ادامه داد: لازم دانستم تا در مقابل همه آن افراد بایستم و هیچ کرنشی نشان ندهم، مستحکم و مقاوم باشم که رقیب مرا مورد محبت خود قرار داد، پس در برابر قلدر باید محکم ایستاد.

http://uupload.ir/files/qqie_img-20160210-wa0029.jpg

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi