دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشمنان نظام اسلامی به روش‌های مختلف قصد کمرنگ نشان دادن حضور مردم را دارند

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی ـ سیاسی این هفته گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری دوبال پرواز انسان مومن به سوی تقرب الهی و خوشبختی در دنیا و آخرت است. وی افزود: از ویژگی‌های انسان‌ مومن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21884
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱

کرونا :

دشمنان نظام اسلامی به روش‌های مختلف قصد کمرنگ نشان دادن حضور مردم را دارند

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی ـ سیاسی این هفته گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری دوبال پرواز انسان مومن به سوی تقرب الهی و خوشبختی در دنیا و آخرت است.

وی افزود: از ویژگی‌های انسان‌ مومن تلاش برای رهایی از آزادی از غیر خدا و حق بوده که انسان مومن برای رسیدن به آن نفس اماره را لگدمال می‌کند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: وصل شدن به خداوند و دوری از غیر خدا سبب آرامش روح و تزکیه نفس انسان می‌شود و کسانی که به غیر خدا دل بستند آرامش و برکت دنیا و آخرت را از دست داده‌اند.

حجازی با بیان اینکه شجاعت و ایستادگی در برابر دشمنان از خصایص انسان‌های پرهیزکار است، گفت: امام راحل نیز با همین خصلت برجسته در برابر آمریکا و رژیم پهلوی دست‌نشانده با توکل به خدا پیروز شد.

خطیب جمعه گچساران در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه گچساران با اشاره به فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت این دهه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران رویدادی بزرگ و تاریخی در تاریخ معاصر جهان بود که بسترساز تحولات بسیاری در عرصه بین‌المللی شده است.

وی افزود: گرامی‌داشت یاد و خاطره دهه فجر و اتفاقات آن دوره برای نسل نوجوان و جوانان اثرگذار و راهگشا است.

حجازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان نظام اسلامی به روش‌های مختلف قصد کمرنگ نشان دادن حضور مردم را دارند؛ آنها از کاه کوه و از کوه کاه می‌سازند بنابراین حضور گسترده و هوشمندانه مردم لازم و ضروری است.

حلال و حرام آن حساب و کتاب دارد /رئیس شورای تامین در نامه خود دقت داشته باشید /نسل جوان از کسی اجازه نمی خواهند
دنبال کنید

وی با اشاره به برخی خصوصیات لازم برای نمایندگان انتخابی توسط مردم تصریح کرد: مردم باید در انتخابات نمایندگانی را انتخاب کنند که دلسوز، معتقد و ولایت‌مدار بوده و از تخصص و کارایی لازم نیز برخوردار باشند.

امام جمعه گچساران تقوا و نفوذناپذیری را از دیگر خصوصیات نمایندگان عنوان کرد و افزود: یک نماینده باید دارای تقوا و پرهیزکاری باشد تا در برابر نفوذ و هجمه دشمنان دچار لرزش و اشتباه نشوند.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi