جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست هم‌اندیشی مسئولان آموزش و پرورش و علمای حوزه در این استان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از نشست هم‌اندیشی مسئولان آموزش و پرورش و علمای حوزه در این استان خبر داد. سید بهاءالدین ملک‌حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ارتباط زیادی با حوزه‌های علمیه دارد اظهار کرد: این ارتباط را

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21683
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲

کرونا :

نشست هم‌اندیشی مسئولان آموزش و پرورش و علمای حوزه در این استان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از نشست هم‌اندیشی مسئولان آموزش و پرورش و علمای حوزه در این استان خبر داد.

سید بهاءالدین ملک‌حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ارتباط زیادی با حوزه‌های علمیه دارد اظهار کرد: این ارتباط را به خوبی حفظ کرده‌ایم و در موارد بسیاری از نظرات حوزه‌های علمیه و علما استفاه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ارتباط حوزه و نظام تعلیم و تربیت ارتباطی ناگسستنی است و اگر وجود نداشته باشد خلایی در تربیت و پرورش قشر جوان و نوجوان پیش خواهد آمد، تصریح کرد: در برنامه‌های مختلف خود در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از علما و فضلای حوزه استفاده می‌کنیم.

این مسئول در اداره‌ کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون برنامه‌های مشترکی با حوزه‌های علمیه برگزار کرده‌ایم و در این هفته نیز همایش هم‌اندیشی با حوزه‌ها را در دو شهر گچساران و یاسوج خواهیم داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به مکان برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: همایش در روز چهارشنبه هفتم بهمن در گچساران و پنج‌شنبه هشتم بهمن در یاسوج برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: این همایش با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و ائمه جماعات مدارس برگزار خواهد شد.

ملک‌حسینی در ادامه از برگزاری مسابقات بزرگ قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد ویژه دانش‌آموزان خبر داد و گفت: این مسابقات در مرحله استانی و با حضور بیش از دو هزار دانش‌آموز در شهر یاسوج و در بهار امسال برگزار می‌شود.

تحقق اقتصادمقاومتی ،اقدام وعمل با اجرایی شدن نظام پیشنهادات در صنعت نفت
دنبال کنید

وی افزود: این مسابقات سال گذشته در شهرستان باشت با شکوه خاصی برگزار شد که امید می‌رود امسال نیز در شهرستان بویراحمد با کمک همه دستگاه‌ها و ادارات برگزار شود.

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این که به کمک خیرین برای برگزاری این مسابقات نیاز داریم، افزود: امیدواریم خیرین حوزه قرآن آموزش و پرورش را به گونه‌ای یاری کنند که فضای شهر یاسوج معطر به انوار قرآنی شود.

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi