جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نخستین جشن تجلیل از هنرمندان گچساران و باشت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: در همه گرایش های هنری و ادبی، مولفین و نویسندگان، هنرمندان صنایع دستی و هنرهای تجسمی ازبرگزیدگان تقدیر به عمل خواهد آمد. نوروزی افزود: فعالان عرصه سینما و تئاتر که در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند نیز مورد قدردانی قرار خواهند گرفت. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21004
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

کرونا :

نخستین جشن تجلیل از هنرمندان گچساران و باشت
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: در همه گرایش های هنری و ادبی، مولفین و نویسندگان، هنرمندان صنایع دستی و هنرهای تجسمی ازبرگزیدگان تقدیر به عمل خواهد آمد.
نوروزی افزود: فعالان عرصه سینما و تئاتر که در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند نیز مورد قدردانی قرار خواهند گرفت.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران همچنین گفت: تیمی متشکل از روسای انجمن های فرهنگی و هنری گچساران و مدیریت اداره ارشاد طی یک فرآیند چندماهه با بررسی اسامی، سوابق و آثار هنری به گزینش هنرمندان دست زده اند که آثار هنری و سنجش رتبه های کسب شده در جشنواره ها در سه سطح بین المللی، ملی و محلی، ملاک داوری بوده است.
نوروزی ملاک بررسی و انتخاب هنرمندان را کسب افتخار دانست و گفت: متولدین گچساران و باشت یا کسانی که با نام این دو شهرستان در جشنواره ها و فعالیت های هنری شرکت جسته اند در لیست بررسی قرار گرفتند.
وی از مشارکت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گچساران در برگزاری همایش تجلیل ازهنرمندان قدردانی نمود.
نوروزی از صاحبان آثارمکتوب خواست جهت نمایش آثار در معرض عموم، ۳ نسخه از هر کدام از تالیفات خود را به یکی از انجمن های واقع در اداره ارشاد گچساران تحویل نمایند.
نوروزی درر پایان گفت: میراث فرهنگی وگردشگری و صنایع دستی از فعالان و هنرمندان خالق صنایع از فعالان و هنرمندان صنایع دستی بر اساس معیارهای تعیین شده تجلیل خواهد نمود.

 

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کیوان پنجشنبه , 10 دی 1394 - 3:43

این همایش برگزار شد و متاسفانه نه تنها تجلیل از هنرمندان نبود بلکه یک همایش تبلیغاتی به نفع یک نماینده مجلس بود. و هنرمندان گزینشی و با لحاظ قرار دادن هواداریشان از نماینده فوق انتخاب شدند

جمعیت هنرمندان خاموش شنبه , 12 دی 1394 - 18:22

باسلام وعرض ادب
واقعا جای خوشحالی دارد وقتی میبینیم برای یکبار هم که شد هنر هنرمندان شهرستان فراموش شده گچساران مورد توجه مسئولین قرار گرفت و به پاس افتخارات آنان جشن تجلیل برگذار میگردد، حال میخواهد جنبه تبلیغات سیاسی داشته باشد یا خیر.
لاکن در باب گلایه از طرف هنرمندان خاموش شهرستان گلایه ای دارم از میزبانان مراسمی که هر چند خیلی دیر تصمیم به این تجلیل گرفتند اما با دعوت ناقص هنرمندان واقعا سنگ تمام گذاشتند.
عزیزان و همکاران بزرگوار من مگر هنرمندانی که بدور از جناح مدیریتی فعلی شهرستان فعالیت میکنند و همگی دارای مقام ها و کسب افتخارات متعددی بودند جز هنرمندان این شهر نبودند.
آیا حق این هنرمندان خاموش از کسانی که هیچ بویی از هنر و هنرمندی نبرده و تاکنون هیچگونه فعالیت هنری نداشته اند بلکه تنها بوسیله روابط خانوادگی و جناحی دعوت و از آنان تجلیل شد کمتر بود؟
آیا بهتر نبود اگر قرار بر برگذاری چنین جشن بود نام آن را همگانی نمیکردید و به نام تجلیل از هنرمندان و جوانان حامی دکتر تاجگردون برگذار میکردید.
چرا که نام خیلی از هنرمندان و ورزشکاران و خبرنگاران و افتخار افرینان شهرستان در لیست شما مشاهده نشد و بجای آن یک جو خانوادگی از عده ی خاصی از هنرمندان دیده شد.
واقعا دستکش رزم کاریکاتور شما به زیبایی نمایان گر همه چیز بود.
درست است شما در رزم ناجوانمردانه رقیب ندارید و رقبای این عرصه همگی از در صداقت و دلسوزی پا بر سکوی قهرمانی گذاشته اند.
در آخر خواهشمندم جسارت مرا بدل نگیرید لکن گله من از عوامل ذی ربط بود و بس.
جمعیت هنرمندان خاموش

logo-samandehi