شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

باز هم خدمت بی منت /زلزله‌ای به نام تاج‌گردون/گچساران را به انزوا نبریم

  دوستان من سلام، می نویسم دوستان تا در همین ابتدای حرفهایی که می خواهم بگویم روشن شود که من با هیچ کس دشمن نیستم و هیچ مشکلی با هیچ حزب و دسته و شخصی ندارم، این مطالب را از روی نیاز فعلی جامعه و شهرم می نویسم و سوالی از همشهریان عزیزم میپرسم و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 20641
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۷:۴۱

کرونا :

باز هم خدمت بی منت /زلزله‌ای به نام تاج‌گردون/گچساران را به انزوا نبریم

 

دوستان من سلام،
می نویسم دوستان تا در همین ابتدای حرفهایی که می خواهم بگویم روشن شود که من با هیچ کس دشمن نیستم و هیچ مشکلی با هیچ حزب و دسته و شخصی ندارم، این مطالب را از روی نیاز فعلی جامعه و شهرم می نویسم و سوالی از همشهریان عزیزم میپرسم و امیدوارم با پاسخ به این سوال گامی دیگر برای پیشرفت شهرمان برداریم.
همانطور که خودتان در جریان هستید فعالیت های انتخاباتی کاندیدای مجلس شورای اسلامی چند وقتی شروع شده است و در این میان سخنانی می شنویم و رفتارها و برخوردهایی می بینیم که قلب هر گچسارانی و باوی را به درد می آورد، لذا صلاح دانستم که چند خطی بنویسم شاید که دوستان و همشهریان عزیزم اینها را بخوانند و با کمی تامل و تفکر انتخابی شایسته در جهت پیشرفت شهرمان داشته باشند.
تاکنون شهر ما چندین نماینده به مجلس شورای اسلامی فرستاده که هیچکدام از این نماینده ها کاری در جهت پیشرفت شهر و زندگی ما نکرده اند، در مجلس اسمی از آنها برده نشده و حتی نطقی یا سخنرانی در مجلس در جهت حمایت از مردم محروم منطقه ما نداشته اند، دغدغه آنان سیاست بوده و بس و اصلا به فکر خروج شهرمان از محرومیت نبوده اند، اکنون با روی کار آمدن دکتر تاج گردون انقلابی در شهر و منطقه ما صورت گرفته است، شهر ما که تا چند سال قبل زیر سایه یاسوج هیچگونه پیشرفتی نداشته حال در آن زلزله ای بنام تاج گردون رخ داده است.
شهرمان از بن بست خارج شده و وارد شرایطی شده است که وزیر مستقیم به شهر ما می آید و به یاسوج نمیرود، بگونه ای که حال نماینده های یاسوج احساس خطر می کنند تا مبادا از کورس رقابت با گچساران عقب بمانند. حال شهرمان حرفی برای گفتن پیدا کرده است. دیگر گچساران یک شهر گم شده و بی نام و نشان در ایران نیست، دیگر نمایندگان مجلس اسم شهرمان و مشکلات شهرمان را شنیدند.
گچسارانی که روزی روستایی با نام شهر بود حال قالب شهری به خود گرفته و به سرعت به سمت پیشرفت شهری در حال حرکت است، اکنون پیشرفت در همه جای شهرمان قابل مشاهده است.
دکتر تاج گردون زمانی نماینده شهرمان شد که داشتند صنعت را کم کم از گچساران به سمت یاسوج و شهرهای دیگر می بردند، او با تمام توان از این مهم جلوگیری کرد و کاری کرد نه تنها صنعت در گچساران ماند بلکه پیشرفت نیز کرده است. کارهایی که دکتر تاج گردون برای شهرمان کرده غیر از این چیزهایی است که به چشم دیده می شود، کارهای زیربنایی و عمرانی انجام دادند که بعدها نتایج آن مشخص خواهد شد. حالا دکتر تاج گردون برای ادامه این روند رشدی و به نتیجه رساندن کارهای زیربنایی که انجام داده است نیاز به حمایت دوباره شما دارد.
سوالم این است وقتی ما میدانیم او شخصی توانا برای نجات شهرمان هست، چرا با حمایتهای کورکورانه از افرادی که تصور آینده بهتر شهرمان با آنها سخت می شود برای عده ای اینقدر مقدس شده اند؟!؟
روی صحبتم با شما دوستانی است که به زبان، اقرار بر توانا و کارآمد بودن دکتر تاج گردون می کنید اما بخاطر اینکه خانواده شما طرفدار فلان جناح و فلان قوم است نمی توانید از دکتر حمایت کنید. ما باید خودمان فکر کنیم، بخاطر جناح بندی و سیاسی بازی پشت شخصی توانا را خالی نکنیم، نگذاریم دیگران برای ما تصمیم بگیرند. مگر این زندگی و سرنوشت ما نیست؟ پس خودمان را به خواب نزنیم و جلوی پیشرفت شهرمان را نگیریم، با دستهای خودمان گچساران را دوباره به انزوا نکشانیم، وقتی شما که باور دارید دکتر تاج گردون شخصی با کفایت است لزومی به انتخاب شخصی دیگر نیست.
حال از شما میپرسم: کدامیک تواناتر از دکتر تاج گردون هستند؟
آنها در خود چه چیزی بیشتر از تاج گردون دیده اند که پای به عرصه انتخاباتی گذاشته اند؟
آیا آنها می توانند در مجلس یک نطق ساده داشته باشند؟
آنها بیشتر از دکتر تاج گردون برش و نفوذ در تهران و وزارتخانه دارند؟
آنها می توانند تا به مرتبه دکتر تاج گردون در وزارتخانه ای به این مهمی ( وزارت اقتصاد و دارایی ) که نبض تمام کشور در آنجا می تپد پیشرفت کنند؟
آنها می توانند سیل بودجه و اعتبارات را به سمت گچساران گسیل داشته باشند؟
بالاترین پست و سمتی که اینان داشته اند تا کنون چه بوده است؟
آیا آنها در حوزه کاری خود کاملا توانا بوده اند که حالا اختیار تصمیمات مردم یک شهر را به آنان واگذاریم؟
ما از آنها پیشرفت نمیخواهیم آیا آنها می توانند حتی شهرمان را در این حد از پیشرفت نگاه دارند؟

رزمایش اقتدار بسیجیان گچساران با هدف ارتقاء سطح امنیت
دنبال کنید

دوستانم از شما اندکی تفکر میخواهم و پیش وجدان خود بگویید:
اگر دکتر تاج گردون این دوره رای نیاورد چه می شود؟ تمام پروژه های در حال اجرا تا ابد در همین حد باقی خواهند ماند و تمام کارهای زیربنایی که برای پتروشیمی صورت گرفته از بین می رود.
وقتی خودتان می دانید جز دکتر تاج گردون هیچ شخص دیگری این توانایی را ندارد که پتروشیمی را راه اندازی کند حال که قرار است تحریم ها برداشته شود بیایید از او در دوره جدید انتخابات حمایت کنیم تا با نفوذ جناب دکتر پتروشیمی راه اندازی گردد و مشکل بیکاری جوانان شهرمان رفع شود.
پیشرفتی که در دوره نمایندگی تاج گردون شهرمان داشته روی زندگی همه ما تاثیر گذاشته است. مایی که تا دیروز به فکر خودمان نبودیم و تفکر محرومیت بر زندگی ما نیز تاثیر گذاشته بود حال پیشرفت شهری ما را بر آن داشته تا دنبال خوب زندگی کردن باشیم، تا دنبال داشتن امکانات و رفاهیات بیشتر باشیم.
دکتر تاج گردون با این شعار پای به انتخابات گذاشته بود: آمده ام که اگردردی بر دردهای شما نیفزایم مرحمی باشم برزخم گذشته شما…
نیازی به گفتن من نیست خودتان نگاه کنید در این مدت چه تغییری در زندگی شخصیتان به وجود آمده است؟!؟!؟
تا به کی دنبال این جناح و آن جناح باشیم؟ تا به کی قوم بندی و دسته بندی؟ در این وسط چه گیرمان می آید؟ تا کنون چه چیزی از جناح بندی و تخریب یکدیگر عایدمان شده؟به جای اینکه به یکدیگر کمک کرده و به سمت پیشرفت هل دهیم ایستاده ایم تا با کوچکترین مشکلی یکدیگر را تا به حد نابودی پایین بکشیم.
چرا شایسته سالاری نکنیم؟ چرا کمک نمی کنیم تا یک انسان توانا بالا برود و به خودمان خدمت کند و ما نیز با حمایت از او باعث پیشرفت بیشترمان شویم.
در انتهای مطالبم باز هم از دوستان عزیزم خواهش می کنم قدری بیشتر بیاندیشید و شخصی شایسته را برای شهرمان انتخاب کنیم تا فردا روز افسوس انتخاب اشتباهمان را نخوریم.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آزاده دوشنبه , 23 آذر 1394 - 18:19

مطلب زیبایی بود … سعی کنید بیشتر نقد و بررسی عملکردها را کار کنید

سهراب دوشنبه , 23 آذر 1394 - 19:35

عالی بود اقای رضایی موفق باشی

شهباز سه شنبه , 24 آذر 1394 - 7:08

خداقوت برادر تاجگردون دوباره طایفه دره شوری به تو رای خواهد داد

دیلمی از باشت سه شنبه , 24 آذر 1394 - 11:42

عالی بود بادیده ی بصیرت نوشتی

شرافتی سه شنبه , 24 آذر 1394 - 21:45

اقای رضایی بهتون تبریک میگم بینش خوبی دارید.انشاالله تاج گردون قبول میشه

یاسین چهارشنبه , 2 دی 1394 - 8:44

درود بر همه فرزندان هوشیار این دیار درود بر رضایی و تاج گردون

م:ب چهارشنبه , 14 بهمن 1394 - 7:51

باسلام ودرود خدمت شخصیت کاریزماتیک جناب دکتر تاجگردون،اینکه جنابعالی به چنین عرصه ای پای نهادین ضمانتش را خون شهدا نمودند،اماگاهی پیش می آید که آدمی مسیر دیگری را طی طریق مینماید،به حق جنابعالی بااینکه قوم گرایی راپیشه خویش قرار دادید،فقط به افراد خاصی توجه خاص داشتید،ودیگر حامیان وحتی هواداران کاندیدهای رقیب در دورقبلی را به حال خویش رهانمودید،وحتی سراغی از آنهاگرفته نشد،هرچندتوسط شمااقدامات شایسته ای صورت گرفت،اما ای کاش این مسئله را متذکر میشدید که برادری همچون جناب آقای حاج علی فولادی در دوره ریاست شرکت ملی نفت اقدامات شایسته ای را مبذول فرمودند،و زمینه ساز و بستری بودند برای اقدامات شما،شما قابل احترامید،اما این مسئله را درک کنین که کسی که بر مرکب نشیند از حال بی مرکب خاک نشین،خبر ندارد،

logo-samandehi