پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیست و دومین جلسه بازنگری مدیریت در این شرکت برگزار شد

رییس مهندسی سیستمها و بهره وری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در این باره گفت : جلسات بازنگری مدیریت، به منظور حصول اطمینان از تداوم تناسب ، کفایت و اثربخشی و بهبود عملکرد سیستمهای مدیریتی استقرار داده شده (QHSE-MS) برگزار می‌شود . سعید باغبان گفت : دست‌یابی به اهداف تعیین شده با تجزبه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 20148
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

کرونا :

بیست و دومین جلسه بازنگری مدیریت در این شرکت برگزار شد

رییس مهندسی سیستمها و بهره وری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در این باره گفت : جلسات بازنگری مدیریت، به منظور حصول اطمینان از تداوم تناسب ، کفایت و اثربخشی و بهبود عملکرد سیستمهای مدیریتی استقرار داده شده (QHSE-MS) برگزار می‌شود .
سعید باغبان گفت : دست‌یابی به اهداف تعیین شده با تجزبه و تحلیل داده‌ها و عملکرد شش ماهه سیستم و همچنین یافتن نقاط قوت و ضعف سازمان ، ایرادات و مغایرتها و اخذ تصمیمات مقتضی در راستای برطرف نمودن موانع و مشکلات احتمالی موجود از اهداف برگزاری این جلسات می‌باشد .
وی افزود : پایش فرآیندها و شرایط کاری ، پایش اهداف و برنامه‌های حصول به اهداف ، گزارش نمایندگان مدیریت ، تجزیه و تحلیل ممیزی‌های داخلی و خارجی ، رضایتمندی مشتریان ، تجزیه و تحلیل روند پیگیری و اثر بخشی اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و پیگیری تصمیمات متخذه جلسه قبل بازنگری از مهمترین مباحث مطرح شده در بیست و دومین جلسه بازنگری مدیریت می‌باشد .

باغبان اظهار داشت : برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه الزامات استانداردهای سیستمهای مدیریتی (QHSE-MS) با همکاری و تعامل اداره آموزش بصورت کلاسیک و همچنین ارائه مطالب آموزشی ضمن بازدیدهای سیستمی بصورت «ON SITE » در راستای ارتقاء سطح دانش و فرهنگ سیستمی تمامی همکاران عزیز در واحدهای عملیاتی از طرف کارشناسان انجام شد .
سعید باغبان مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه را استمرار پیگیریهای انجام شده در راستای ایجاد تمهیدات و زیر ساخت های لازم جهت ارتقاء سیستمهای مدیریتی از ISO 9001:2008 به ISO 9001:2015 و ISO 14001:2004 به ISO14001 : 2015 و همچنین استقرار مدیریت دانش و انرژی برشمرد .

ناگفته‌های دبیر شورای عالی امنیت ملی از دفاع مقدس/ ماجرای نامه‌هایی که شمخانی آنها را رو نکرد/ اگر در عملیات مهران شکست می‌خوردم یقه من را می‌گرفتند
دنبال کنید

این جلسه با حضور مدیر عامل ،مدیران و رؤسای ادارت و مسئولین واحدهای مربوطه در سالن کنفرانس شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد .

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi