جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ارباب رجوع های راضی و ناراضی در گچساران یا استان!

ادارات در هر دولتی یکی از مراکزی است که می توان آنها را یکی از نقاط ارتباط موثر بین مردم و دولت نامید. پس می توان گفت: رضایت مردم یا همان ارباب رجوع از ادارات مساوی رضایت از دولت است به همین دلیل تکریم ارباب رجوع یکی از قوانین رایج در ادارات است. در گچساران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 20083
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

کرونا :

ارباب رجوع های راضی و ناراضی در گچساران یا استان!

ادارات در هر دولتی یکی از مراکزی است که می توان آنها را یکی از نقاط ارتباط موثر بین مردم و دولت نامید. پس می توان گفت: رضایت مردم یا همان ارباب رجوع از ادارات مساوی رضایت از دولت است به همین دلیل تکریم ارباب رجوع یکی از قوانین رایج در ادارات است.

moshtarinadari

در گچساران اداراتی و یا نهاد هایی وجود دارد که در بدو ورودش می توان مدیریتش را دید و به جرات می توان گفت: یکی از اداراتی است که مردم هر روز به آن مراجعه می کنند.

خبرنگار ما از یکی از چنین اداراتی بازدید کرد و در بدو ورود از ورودی مناسب آن برای معلولین و حتی ماشین ها متعجب و خوشحال شد و در ادامه راهش را به اتاق مدیریت، بدون پرسش یا پاسخ پیدا کرد و درب ورودی مدیریت را بر روی ارباب رجوع ، باز یافت.

از مدیریت این اداره پرسیدیم چرا اتاق شما برعکس بیشتر ادارات روی ارباب رجوع باز است؟

قربانی گفت: وقتی در اداره ای هستی که هیچ چیزی برای کمک به مردم نداریم آیا باید مردم را از دیدن مدیریت هم محروم کرد؟!

ما که جوابی برای سوال این مدیر نداشتیم و بلکه از طرز فکرش خوشحال شدیم  هر چند که این جواب بهانه ای برای پاسخ به ما بود و از ارزش عملکرد این مدیر کم نمی کند.

۳۱

باز بودن اتاق مدیریت ادارات به هر بهانه ای باعث خوشحالی مردم می شود و امید را برای حل مشکلاتشان دو چندان می کند با آنکه ارباب رجوع ممکن است ناامید شود ولی خوشحال از چنین اداراتی خارج می شود.

برگزاری جشن‌های مختلط عروسی در تالارهای گچساران باید به صورت جدی پیگیری شود
دنبال کنید

آری درست حدس زدید،  کمیته امداد امام خمینی گچساران به مدیریت قباد قربانی یکی از اداراتی است که بدین گونه کنترل و مدیریت می شود یعنی مدیریتی با اتاق باز.

قباد قربانی هر کاری می کند تا ارباب رجوع خوشحال از این اداره خارج شود ، تا جایی که ما دیدید قربانی مردم را فدای مدیریت نمی کند بلکه با مدیریت مردم را امیدوار و راضی نگه می دارد.

 

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi