پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

چرا با وجود بودن تاجگردون از طرف اصلاحات افشین پور پا به میدان انتخابات گذاشته است؟!

دکتر کوروش افشین پور شخصیتی معتدل و ارزشمند است، تجربه مدیریتی افشین پور در  یک دوره رییس شورای اسلامی شهردوگنبدان، 4 سال رییس نظام پژشکی گچساران، یک سال رییس بیمارستان شهید رجایی گچساران،یکسال ریس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران  نشانگر انصاف و عملکرد فراجناحی وی است و خصوصیات بارز دیگری در شخصیت وی وجود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 19456
تاریخ انتشار : جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱

کرونا :

چرا با وجود بودن تاجگردون از طرف اصلاحات افشین پور پا به میدان انتخابات گذاشته است؟!

دکتر کوروش افشین پور شخصیتی معتدل و ارزشمند است، تجربه مدیریتی افشین پور در  یک دوره رییس شورای اسلامی شهردوگنبدان، 4 سال رییس نظام پژشکی گچساران، یک سال رییس بیمارستان شهید رجایی گچساران،یکسال ریس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران  نشانگر انصاف و عملکرد فراجناحی وی است و خصوصیات بارز دیگری در شخصیت وی وجود دارد که همه اصلاح‌طلب‌ها و اصولگرایان نیز به آن اذعان دارند.

اگرچه سال‌های اخیر وی زیاد پررنگ نبوده  ولی چیزی از ارزش، شخصیت و اعتبار وی کاسته نشده است بلکه محبوبیت و موقعیت وی در میان مردم بیشتر از گذشته هم شد. اما نکته مهم و مطرح در انتخابات، رقابت میان جناح‌های مختلف است و لازم است این مساله وجود داشته باشد؛ زیرا اگر انتخابات بدون رقابت برگزار شود، دیگر انتخابات نیست. باید رقابت باشد و رقابت نیز فرع بر این است که جناح‌ها و احزاب مختلف وجود داشته باشند و در برابر یکدیگر رقابت کنند و مردم نیز در میان جناح‌های رقیب کاندیدای موردنظر خود را انتخاب کنند.

دکتر افشین پور با خصوصیات مثبتی در جناح اصلاح طلبان و در بلوک اصلاح طلبی تعریف می‌شود لذا برای اصلاح‌طلب‌ها محقق است که کاندیدای اصلاح طلبان باید از جنس خود آنها باشد و مواضع اصلاح‌طلبی را قبول داشته و نسبت به آن معتقد باشد.

علاوه بر این اصلاح‌طلب‌ها امروز روی حضور غلام رضا تاجگردون نماینده فعلی گچساران و باشت  تاکید دارند. تاجگردون به لحاظ اینکه در جناح اصلاحات تعریف می‌شود با کمال صراحت و شهامت از جریان اصلاحات دفاع کرده و می‌کند.

اما دکتر افشین پور نیز شخصیتی اصلاح‌طلب و دارای وزانت سیاسی است. بنابراین ورود وی به عرصه انتخابات می‌تواند ترازو را تغییر داده و شرایط جدیدی برای آرای اصلاح‌طلبان به وجود  آورد. بر این اساس وی با توجه به محبوبیتی که نزد مردم و طایفه خود دارد، امیدوار است با رای بالایی بر کرسی مجلس تکیه بزند.

اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق جنگی جنوب گچساران
دنبال کنید

اما دراین بین جای سوال هست :

واقعا هدف افشین پور برای ورود به انتخابات مجلس چیست ؟

چرا با وجود بودن تاجگردون از طرف این جناح او پا به میدان انتخابات گذاشته است؟

آیا اصلاحات همانگونه که از تاجگردون حمایت می کنند از وی هم حمایت می کنند؟

جواب این سوالات و امثال این سوالات در ماه های آینده مشخص می شود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شکاری جمعه , 8 آبان 1394 - 17:06

به نظر میآد این موضوعبرای جذب اون بخش از طرفدران اصلاحات هست که تمایلی به همراهی با آقای تاجگردون نداشته و ممکن بود به سمت نیروهای مخالف مانند حسینی و فولادی جذب شوند.

خط و نشان یکشنبه , 17 آبان 1394 - 7:36

بزگوار سلام ، در بزرگی و شوکت و توان حاج غلام شکی نیست ولی مگه همیشه باید ما دنبال اونا باشیم ،حاج غلام تو تهران کاندید بشه و بزاره یک عزیز دیگری هم عرض اندام کنه .باد غرور این خانواده باید خالی بشه تا بدونن مردم نوکر میخوان نه ارباب.

حبیبی سه شنبه , 17 مرداد 1402 - 17:05

دخل باز ترین خانواده ما رو فریب دادند مایی که همه رو فریب می دادیم اینا ما رو فریب دادند.

logo-samandehi