جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایستگاه سلامت روان برپا شد

مسئول مرکز مشاوره بهداشت روان صنعت نفت گچساران در گفتگو با خبرنگار شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت :این ایستگاه سلامت روان ، به مناسبت هفته جهانی سلامت روان که از ۲۴ تا ۳۰ مهرماه با شعار”کرامت انسانی در سلامت روان” نامگذاری شده برگزار شد. فریده افشین پور اظهار داشت: هدف از برپایی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 19238
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۶:۴۱

کرونا :

ایستگاه سلامت روان برپا شد

مسئول مرکز مشاوره بهداشت روان صنعت نفت گچساران در گفتگو با خبرنگار شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت :این ایستگاه سلامت روان ، به مناسبت هفته جهانی سلامت روان که از ۲۴ تا ۳۰ مهرماه با شعار”کرامت انسانی در سلامت روان” نامگذاری شده برگزار شد.
فریده افشین پور اظهار داشت: هدف از برپایی این ایستگاه افزایش آگاهی ، تغییر و اصلاح نگرش مردم نسبت به مسائل بهداشت روان است .
افشین پور ارزیابی و تشخیص اولیه در زمینه مشاوره کار درمانی، گفتار درمانی و اجرای آزمایش های مرتبط را از دیگر اقدامات این پایگاه معرفی کرد و گفت:خانواده درمانی، گروه درمانی، زوج درمانی، درمان انواع اختلالات روانی، اعتیاد، مشاوره شغلی، مشاوره تحصیلی، توانبخشی روانی و اجتماعی، توانبخشی و باز توانی جسمی و حرکتی، درمان انواع مشکلات گفتاری، روان سنجی نیز از جمله خدمات ارائه شده در این مرکز است.
در این ایستگاه سلامت که به همت اداره روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد بروشورهای آموزشی در زمینه های مختلف کاردرمانی ، اعتیاد ، اضطراب در محیط کار ، حفظ ایمنی سالمندان در منزل ، سلامت روان در محیط کار ، سلامت روان و حوادث ترافیکی ، کنترل استرس در محیط کار ، راهکارهای تقویت حافظه و … بین کارکنان این شرکت توزیع شد.
مرکز مشاوره بهداشت روان صنعت نفت گچساران دارای تیم مجرب روانپزشک، روان شناس بالینی، مشاور، کار درمان، گفتار درمان، روان سنج است که در راستای بهداشت روان و سلامت پرسنل ، نقش مهمی بر عهده دارد.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi