پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

امسال دشمنی سعودی ها با ایرانیان بسیار روشن بود

حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه های نماز جمعه گچساران با اشاره به بی کفایتی آل سعود در مدیریت بزرگترین همایش اسلامی افزود: دولت های مسلمان برای باید با اتحاد و همدلی برای برگزاری مطلوب آیین حج تلاش کنند. وی اظهار کرد: بی لیاقتی برگزار کنندگان آیین حج امسال افزون بر جان باختن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 18968
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵

کرونا :

امسال دشمنی سعودی ها با ایرانیان بسیار روشن بود

حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه های نماز جمعه گچساران با اشاره به بی کفایتی آل سعود در مدیریت بزرگترین همایش اسلامی افزود: دولت های مسلمان برای باید با اتحاد و همدلی برای برگزاری مطلوب آیین حج تلاش کنند.
وی اظهار کرد: بی لیاقتی برگزار کنندگان آیین حج امسال افزون بر جان باختن زایران خانه خدا باعث ناامنی حرمین شریفین شد.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: با برنامه ریزی و تلاش کشورهای اسلامی باید شرایطی فراهم شود تا کعبه خانه امن الهی و آیین حج نمایش اقتدار و همبستگی مسلمانان جهان باشد.
حجازی بیان کرد: در آیین حج امسال دشمنی سعودی ها با ایرانیان بسیار روشن بود.
امام جمعه گچساران به موضع خردمندانه و مقتدرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی درباره حادثه منا ابراز داشت: این امر سعودی ها را از خواب غفلت بیدار کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری هفته نیروی انتظامی گفت: این قشر سختکوش با فراهم کردن امنیت در ایران اسلامی زمینه توسعه و آبادانی کشور را فراهم کرده اند.
خطیب جمعه گچساران با اشاره به اهمیت امنیت به عنوان اساسی ترین نیاز جامعه از تلاش بی وقفه ماموران نیروی انتظامی قدردانی کرد.
حجازی در بخش پایانی خطبه های امروز با یادآوری روز دامپزشکی بیان کرد: افزایش ضریب امنیت غذایی و سلامت افراد جامعه با توجه به بیماری های مشترک بین انسان و دام و بهداشت هدیه زحمتکشان دامپزشکی به مردم است.
وی تصریح کرد: نظارت بر فرایند محصولات دامی از تولید، کشتار در واحدهای، بسته بندی تا فروش یکی از مهمترین رسالت های دامپزشکی است که برای بسیاری از افراد جامعه ناشناخته است.

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi