پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره و نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در دو بخش مکتوب و مجازی با ۱۱ موضوع برگزار شد

آئین گشایش نخستین جشنواره و نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از خبرنگاران در نگارخانه باران اداره کل ارشاد این استان برگزار شد. رضا خردمند در این آئین ضمن خیر مقدم و تقدیر از مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 18891
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

کرونا :

جشنواره و نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در دو بخش مکتوب و مجازی با ۱۱ موضوع برگزار شد

آئین گشایش نخستین جشنواره و نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از خبرنگاران در نگارخانه باران اداره کل ارشاد این استان برگزار شد.

رضا خردمند در این آئین ضمن خیر مقدم و تقدیر از مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مدیر کل همواره از برنامه های فرهنگی و هنری حمایت کرده و جهت برگزاری این جشنواره نیز از هیچ گونه حمایتی دریغ نکردند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که از چند ماه پیش فراخوان این جشنواره به سراسر استان ارسال و اطلاع رسانی شد، گفت: بیش ۱۳۰ اثر در موضوعات ارائه شده به دبیرخانه جشنواره ارسال که از میان آنها ۱۱ اثر هر موضوع دو اثر پذیرفته شده و در آئین اختتامیه از آنها تقدیر می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به این که مهلت ارسال آثار تا ۴ مهر و زمان داوری آنها ۵ مهر بوده، هیئت داوری متشکل از سه نفر از افراد برجسته و باسواد استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان های کشور از میان آثار رسیده کارهای برتر را انتخاب و معرفی کردند.

خردمند، هدف از برگزاری این جشنواره را تشویق و ترغیب اهالی رسانه، شناسایی نخبگان رسانه ای و معرفی رسانه های برتر استان عنوان و خاطرنشان شد: این جشنواره در دو بخش مکتوب و مجازی با ۱۱ موضوع برگزار شد.

این مسئول فرهنگی با این که جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های داخلی نخستین بار است که در جنوب کشور برگزار می شود، بیان داشت: امیدواریم این کار جهت ارتقای سطح کیفی مطبوعات اثرگذار، اساس و پایه ای برای سال های آینده باشد.

هرکسی از مادرش قهر کرده کاندیدای شورای شهر شده
دنبال کنید

خردمند در پایان از برگزاری آئین پایانی این جشنواره در روز پنج شنبه با حضور دکتر احمدی، مدیر کل امور استان های وزارت کشور، استاندار، مدیر کل، مسئولان و مطبوعات برگزیده در سالن سینما تک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز کهگیلبویه و بویراحمد خبر داد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi