جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزارت نیرو در تصفیه پساب های صنعتی سواحل خلیج فارس ورود کند

ابوالقاسم جراره درگفت وگو با خبرنگارخانه‌ملت درخصوص اقدام نمادین عضو شورای‌شهر بندرعباس دراعتراض به‌آلوده‌‌ شدن ‌خلیج فارس‏ توسط پساب ها گفت: ورود پساب های خانگی و صنعتی به خلیج فارس از مشکلات چندین ساله  بندرعباس است؛ پی‌گیری‌هایی برای رفع این معضل با مسئولان مربوطه انجام شده،ولی هنوزفضای نامطلوبی در سواحل زیبای خلیج فارس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 18095
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۴:۵۱


ابوالقاسم جراره درگفت وگو با خبرنگارخانه‌ملت درخصوص اقدام نمادین عضو شورای‌شهر بندرعباس دراعتراض به‌آلوده‌‌ شدن ‌خلیج فارس‏ توسط پساب ها گفت: ورود پساب های خانگی و صنعتی به خلیج فارس از مشکلات چندین ساله  بندرعباس است؛ پی‌گیری‌هایی برای رفع این معضل با مسئولان مربوطه انجام شده،ولی هنوزفضای نامطلوبی در سواحل زیبای خلیج فارس موج می زند.


 


وزارت نیرو با همکاری دیگر سازمان‌ها عزم جدی در فرایند تصفیه آب‌های آلوده داشته باشد


عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود:طبیعت جغرافیایی بندرعباس به گونه ای است که نمی توان چاه زد و متاسفانه فاضلاب و پساب‌های صنعتی روانه خلیج فارس می شود.


نماینده مردم بندرعباس درمجلس شورای با بیان اینکه فضاهای سبز بندرعباس با آب تصفیه شده آبیاری می شود‌،افزود: برای رفع این مشکل مکاتباتی با وزارت نیرو انجام شده است و طرح‌هایی برای فرایند و تصفیه پساب ها ارایه شده تا بتوان از این پساب ها درکشاورزی استفاده کرد؛ولی تاکنون اقدامی ازسوی این وزارتخانه انجام نگرفته است.


جراره با اشاره به اینکه پساب‌های ورودی به خلیج فارس ازصنایع بالادستی و نیروگاهها است،تصریح کرد: وزارت نیرو با همکاری دیگر سازمان‌ها می تواند عزم جدی در فرایند تصفیه آب‌های آلوده داشته باشد.


به گزارش خانه ملت؛‌ کیانوش جهانبخش عضوشورای شهر بندرعباس چندی پیش دراقدامی نمادین با ورود به خور شیلات این شهر و انداختن خود به فاضلاب،اعتراض خود را نسبت به ورود پساب‌های آلوده به خلیج فارس نشان داد.

جهانبخش پیش ازاین اقدام افزود:بی‌توجهی و سهل انگاری متولیان نسبت به این فاجعه زیست محیطی غیرقابل تحمل است./

پایان پیام

 

تعامل بیشتر ادارات بوکان به نهادینه شدن مبارزه با مواد مخدر
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi