پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار باشت خبر داد:اختصاص ۱۱۷ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان باشت

سید مسعود حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۱۷ میلیارد ریال اعتبار از محل ماده ۱۸۰ به راه و شهرسازی، آبفای شهری و روستایی، شهرداری، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی باشت اختصاص داده شد. فرماندار باشت با بیان اینکه رفع مشکلات آب روستاییان نقش مهمی در جلوگیری از مهاجرت آنها به شهرها دارد،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17983
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۰۱

img_4200-2

سید مسعود حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۱۷ میلیارد ریال اعتبار از محل ماده ۱۸۰ به راه و شهرسازی، آبفای شهری و روستایی، شهرداری، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی باشت اختصاص داده شد.

فرماندار باشت با بیان اینکه رفع مشکلات آب روستاییان نقش مهمی در جلوگیری از مهاجرت آنها به شهرها دارد، افزود: با توجه به بحران آب و اهمیت توجه به این موضوع از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ مبلغ ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به آبفای روستایی اختصاص یافت تا مشکلات آب روستاییان شهرستان باشت رفع شود.

وی به اختصاص اعتبارات لازم به آب شهری شهرستان باشت اشاره کرد و افزود: ۳ میلیارد ریال اعتبار جهت رفع مشکلات آب شهری شهرستان باشت در نظر گرفته شد.

این مسئول زیباسازی شهری را از اقدامات مهم در راستای ایجاد آرامش شهری برشمرد و بیان کرد: بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال اعتبار جهت رفع برخی از مشکلات شهری و افزایش رضایت شهروندان اختصاص یافت.

فرماندار باشت عنوان کرد: در راستای اقدامات مناسب و ایمن‌سازی در حوزه راه و شهرسازی مبلغ ۳۷ میلیارد ریال اعتبار به این بخش اختصاص داده شد.

مقام ارشد اجرایی شهرستان باشت بر لزوم توجه ویژه به روستاهای این شهرستان اشاره و بیان کرد: جهت تشویق مردم و فراهم کردن بستر‌های مناسب برای روستاییان، رفع مشکلات این حوزه و همچنین جهت بهبود شرایط روستاها به بنیاد مسکن این شهرستان اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تخصیص داده شد.

حسینی توجه به بخش کشاوری را در افزایش بهره‌وری و رفع بیکاری مهم بر شمرد و افزود: ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ به بخش کشاورزی جهت انجام و تکمیل پروژه‌های مشخص اختصاص یافته است که امیدواریم با مدیریت صحیح این اعتبارات و تخصیص مناسب مشکلات کشاورزان رفع شود.

پیام تسلیت دکتر روحانی به نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi