چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

اجرای طرح بافت فرسوده گچساران، با فراهم آوردن زیرساخت‌های اجرایی ممکن است

سید موسی خادمی ظهر امروز در جلسه بررسی بافت فرسوده دوگنبدان که با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس اظهار کرد: کار بر روی بافت فرسوده دوگنبدان شامل سه رویکرد جابه‌جایی، بهبود و بهسازی و خرید اراضی و زمین‌ها برای پیشرفت کار است. وی افزود: در این خصوص

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17941
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

کرونا :

اجرای طرح بافت فرسوده گچساران، با فراهم آوردن زیرساخت‌های اجرایی ممکن است

سید موسی خادمی ظهر امروز در جلسه بررسی بافت فرسوده دوگنبدان که با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس اظهار کرد: کار بر روی بافت فرسوده دوگنبدان شامل سه رویکرد جابه‌جایی، بهبود و بهسازی و خرید اراضی و زمین‌ها برای پیشرفت کار است.

وی افزود: در این خصوص باید گفت این پروژه به نوعی پروژه اقتصادی بوده که باید در این راستا از برانگیزنده‌های اقتصادی برای جلب بیشتر رضایت مردم و همکاری آنها استفاده کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جنبه‌های اجتماعی، عمرانی و ساخت و ساز است که عملیات اجرایی کار را با سختی همراه می‌کند.

خادمی با بیان اینکه این پروژه فرادستگاهی بوده و برای همین این جلسه با حضور مدیران کشوری، استانی و محلی برگزار شده است، اظهار داشت: همه دستگاه‌ها باید در این خصوص احساس وظیفه کنند و پروژه را متعلق به خود بدانند.

خادمی افزود: اجرای این طرح بزرگ، به صورت جمعی و با فراهم آوردن زیرساخت‌های اجرایی ممکن است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این پروژه ساده نبوده و کاری ترکیبی است که همه ادارات و نهادها باید در این خصوص همکاری و تعامل داشته باشند.

 

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi