جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کار بهسازی و ساماندهی بافت فرسوده این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است

غلامرضا تاج‌گردون پیش از ظهر امروز در نشست ساماندهی و بهسازی بافت فرسوده گچساران که با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و معاونان وی، مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون جلسات متعددی برای بهسازی ساماندهی بافت فرسوده گچساران برگزار شده و مدیران هم زحمات بسیاری کشیده‌اند. وی افزود: امروز به نوعی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17939
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

کرونا :

کار بهسازی و ساماندهی بافت فرسوده این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است

غلامرضا تاج‌گردون پیش از ظهر امروز در نشست ساماندهی و بهسازی بافت فرسوده گچساران که با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و معاونان وی، مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون جلسات متعددی برای بهسازی ساماندهی بافت فرسوده گچساران برگزار شده و مدیران هم زحمات بسیاری کشیده‌اند.

وی افزود: امروز به نوعی رونمایی از زحمات و تلاش‌های مدیران در گذشته در زمینه ساماندهی بافت فرسوده این شهر است.

نماینده مردم گچساران و باشت  با اشاره به اینکه امسال بازدیدهای بسیاری از بافت فرسوده گچساران با حضور مسئولان کشوری انجام شده است، عنوان کرد: الحمدالله یک همگرایی خوبی بین دستگاه‌های اجرایی مختلف برای ساماندهی بافت فرسوده این شهر انجام شده است.

تاج‌گردون با بیان اینکه بافت فرسوده گچساران از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده و مشکلات بسیاری دارد، تصریح کرد: کار بهسازی و ساماندهی بافت فرسوده این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بافت فرسوده گچساران ساماندهی و بهسازی می‌شود، تأکید کرد: ساماندهی بافت فرسوده این شهر کار بزرگی بوده و انتظار می‌رود که همه در این راستا همکاری و تلاش کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برطرف شدن مشکلات بافت فرسوده گچساران و ساماندهی آن را در گرو همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی دانست.

تاج‌گردون ابراز کرد: انتظار داریم که در بحث ساماندهی بافت فرسوده گچساران مردم نیز با دستگاه‌های اجرایی همکاری و در طرح ساماندهی منازل مسکونی مشارکت کنند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi