سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدال آوران رشته آمادگی جسمانی خواهران در مسابقات کارگری کشور تجلیل شدند

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در این آیین با بیان اینکه انجام فعالیتهای ورزشی در کنار کار ، روحیه کارکنان را برای کار و تلاش ، مضاعف می کند گفت : تلاش می شود با فراهم آوردن زیر ساختهای ورزشی ، فضا را برای ایجاد فعالیتهای ورزشی کارکنان ، بخصوص بانوان فراهم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17843
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹

کرونا :

مدال آوران رشته آمادگی جسمانی خواهران در مسابقات کارگری کشور  تجلیل شدند

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در این آیین با بیان اینکه انجام فعالیتهای ورزشی در کنار کار ، روحیه کارکنان را برای کار و تلاش ، مضاعف می کند گفت : تلاش می شود با فراهم آوردن زیر ساختهای ورزشی ، فضا را برای ایجاد فعالیتهای ورزشی کارکنان ، بخصوص بانوان فراهم کنیم.
امین محمدی افزود : توسعه اماکن ورزشی و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی بین کارکنان در کنار فعالیتهای کاری از برنامه های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران است .
وی ضمن تبریک قهرمانی تیم آمادگی جسمانی خواهران استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات کارگری از زحمات ورزشکاران , مربیان و دست اندرکاران در حصول این قهرمانی تقدیر کرد .
خانمها پگاه شاکرمی ، مهتاب صادقی و مریم محمدی آبدهگاه در مسابقات قهرمانی کارگری کشور که در استان البرز برگزار شد عنوان تیمی برتر را در رشته آمادگی جسمانی کسب کردند .

مسابقات قهرمانی کارگران کشور در سه رده سنی (۲۰ تا ۲۹ سال ) ، (۲۹ تا ۳۹ سال) و ۳۹ سال به بالا در استان البرز برگزار شد .

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از سوی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از این بانوان مدال آور تجلیل شد .
در این مراسم که روز یکشنبه در دفتر مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد ، مدیرمنابع انسانی ، رییس امور ورزش ، رییس دفتر مدیرعامل و دبیرخانه، جانشین رییس روابط عمومی و مشاور مدیرعامل در امور بانوان نیز حضور داشتند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi