پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه شورای اداری شهرستان گچساران برگزار شد

؛جلسه شورای اداری شهرستان گچساران به ریاست فرماندار و با حضور اعضاء شورای اداری شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. فرماندار گچساران با اشاره به برنامه های اجرایی در هفته دولت اظهار داشت:به لطف خدا و با پشتکار و پیگریهای مسئولین شهرستان بویژه نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17620
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱

کرونا :

جلسه شورای اداری شهرستان گچساران برگزار شد

؛جلسه شورای اداری شهرستان گچساران به ریاست فرماندار و با حضور اعضاء شورای اداری شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
فرماندار گچساران با اشاره به برنامه های اجرایی در هفته دولت اظهار داشت:به لطف خدا و با پشتکار و پیگریهای مسئولین شهرستان بویژه نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی پروژه های عمرانی خوبی در شهرستان گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد.
رحیمی با بیان این مطلب که :۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار امسال و از محل اعتبار استانی و تملک دارایی ، دو درصد نفت و ماده ۱۸۰ به این شهرستان اختصاص یافته است اظهار داشت :از این میزان اعتبار ۱۲۹ میلیارد ریال نیز از محل ماده ۱۸۰ استانی به این شهرستان اختصاص یافته است.
رحیمی با اشاره به ظرفیت های این شهرستان و تلاش دولت و مسوولان شهرستان برای توسعه و پیشرفت منطقه یادآور شد: گچساران یکی از بزرگترین شهرستان های استان به لحاظ جمعیتی و وسعت است که بر این اساس به بودجه های ملی بیشتری هم نیاز دارد.
فرماندار گچساران گفت: مدیران اجرایی شهرستان علاوه بر اعتبارات استانی باید در جهت جذب اعتبارات ملی نیز تلاش کنند.
فرماندار گچساران گفت: ۷۵ درصد از اعتبارات استانی و دو درصد نفت و گاز سال ۹۳ این شهرستان جذب شد.
وی اظهار کرد: مدیران اجرایی باتدبیر و برنامه ریزی مناسب نسبت به جذب به موقع اعتبارات اقدام و اتمام پروژه های نیمه تمام را اولویت کاری خود قرار دهند.
رحیمی تلاش در جذب اعتبارات را از وظایف اصلی مدیران اعلام کرد و افزود: مدیران اجرایی شهرستان گچساران نسبت به جذب اعتبارات تخصیصی دستگاه مربوطه خود اقدام کنند

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد
دنبال کنید

وی پروژه های در حال ساخت گچساران را در حوزه های مختلف کشاورزی، راه و شهرسازی، آموزش، بهداشت و درمان، صنعت و معدن و خدمات عنوان کرد و افزود: با تکمیل این پروژه ها تحول چشمگیری در شهرستان ایجاد خواهد شد.
فرماندار گچساران با بیان این مطلب که با جذب میزان بیشتری از اعتبارات عمرانی اجرای پروژه ها در بخش های مختلف این شهرستان نیز شتاب بیشتری خواهد گرفت تصریح کرد: امسال کمیته برنامه ریزی شهرستان موظف شده که به تکمیل طرح های نیمه تمام و و حوزه آب توجه ویژه ای داشته باشد.
رحیمی گفت: هرکدام از دستگاههای حفاری که قصد عملیات در سطح شهرستان دارند حداقل یک هفته قبل از اقدام، نقشه ومشخصات طرح را تهیه و با دستگاه های عضو کمیسیون حفاری هماهنگی کنند

نماینده عالی دولت در شهرستان گچساران با اشاره به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان از مسئولین خواستند تا آمادگی لازم را جهت برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم داشته باشند و از بکارگیری امکانات دولتی جهت حمایت از کاندیدایی خاص خودداری نمایند. .
فرماندار گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی دانشگاهها از مسئولین خواستند تا نسبت به آماده سازی و تکمیل زیرساختهای مورد نیاز اقدامات لازم را بعمل آورند.
رحیمی با اشاره به هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ۷مهر ماه سالجاری عزت و احترام مردم ایران در دنیا مرهون فداکاریهای شهدا، جانبازان و ایثارگران دانست و افزود: ما باید تلاش کنیم ایثار و فداکاریهای آنان را به نسل جوان امروزی انتقال دهیم

درخواست پدر دانشجوی بویراحمدی از رهبر معظم انقلاب
دنبال کنید

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس سند مظلومیت و در عین حال عزت و اقتدار جاودان ایران اسلامی است گفت: مردانی که جان خود را در طبق اخلاص برای عزت و شوکت ایران اسلامی فدا کردند، فراتر از معادلات مادی و محاسبات زمینی با پروردگار خود وارد معامله شدند.
فرماندار گچساران به برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات و برنامه های مختلف در خصوص دفاع مقدس ، ذکر ارزشهای دفاع مقدس و بیان کرامات شهدا از جمله برنامه های مهم این هفته خواهد بود

شایان ذکر است در این جلسه تعدادی از مدیران دستگاههای اجرائی گزارشی از عملکرد و مشکلات دستگاه مربوط به خود را ارائه نمودند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi