جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

روکش و ترمیم آسفالت محور پازنان به سردشت زیدون انجام شد/ ساماندهی محور مشترک تاسیسات پازنان و گوره

مهندس بیژن محمودیان گفت: مرمت و ترمیم روکش آسفالت محور مشترک تاسیسات پازنان و گوره با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان صورت پذیرفت . وی افزود : در راستا ساماندهی این محورها ، مرمت و روکش ۶ کیلومتر آسفالت ، خط‌کشی جاده به طول ۱۷ کیلومتر و ۲۰۰ متر نصب گاردریل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17441
تاریخ انتشار : شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

کرونا :

روکش و ترمیم آسفالت محور پازنان به سردشت زیدون انجام شد/ ساماندهی محور مشترک تاسیسات پازنان و گوره

مهندس بیژن محمودیان گفت: مرمت و ترمیم روکش آسفالت محور مشترک تاسیسات پازنان و گوره با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان صورت پذیرفت .
وی افزود : در راستا ساماندهی این محورها ، مرمت و روکش ۶ کیلومتر آسفالت ، خط‌کشی جاده به طول ۱۷ کیلومتر و ۲۰۰ متر نصب گاردریل از جمله اقدامات صورت گرفته در محور مشترک تاسیسات پازنان وگوره می‌باشد.
محمودیان اظهار داشت: در محور پازنان ، از سه راه پازنان تا تاسیسات پازنان به سمت سردشت زیدون نیز ترمیم و روکش آسفالت با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان به اتمام رسید.
وی با بیان اینکه جاده گچساران به سمت پازنان یکی از مسیرهای مواصلاتی مهم و استراتژیک است افزود: از آنجایی که گستره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در ۴ استان قرار دارد این خدمات جهت تقویت و بهسازی محورهای مواصلاتی استانهای کهگیلویه و بویراحمد ، خوزستان و بوشهر ارائه شده است.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi