شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فوتبال نوجوانان و هاکی پیشتاز در نظرسنجی بهترین تیم باشگاه نفت و گاز گچساران

در نظرسنجی انتخاب بهترین تیم از نظر کارنامه فنی و افتخارات در فصل ۹۴-۹۳ از میان تیم های قهرمانی این باشگاه تیم فوتبال نوجوانان نفت وگاز گچساران از نظر مردم بهترین تیم فصل گذشته باشگاه انتخاب شد. تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران که با تکیه بر استعدادهای بومی گام های مثبتی را در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17125
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۴۲

کرونا :

فوتبال نوجوانان و هاکی پیشتاز در نظرسنجی بهترین تیم باشگاه نفت و گاز گچساران

در نظرسنجی انتخاب بهترین تیم از نظر کارنامه فنی و افتخارات در فصل ۹۴-۹۳ از میان تیم های قهرمانی این باشگاه تیم فوتبال نوجوانان نفت وگاز گچساران از نظر مردم بهترین تیم فصل گذشته باشگاه انتخاب شد.

تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران که با تکیه بر استعدادهای بومی گام های مثبتی را در جهت رشد و تعالی فوتبال در شهرستان کم جمعیتی همچون گچساران به درستی برداشته وطی یک برنامه ریزی دوساله جایگاه خود را در فوتبال پایه کشور به ثبت رسانده است.

درفصل ورزشی گذشته باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران فراز و فرود بسیاری را تجربه کرد، پس از ناکامی های تیم فوتبال بزرگسالان در لیگ دسته اول ، تیم های هندبال آقایان و فوتبال نوجوانان نفت توانستند سایه ناکامی های فوتبال را از سر ورزش گچساران کنار بزنند و روحی تازه در کالبد ورزش ایجاد کنند.

فوتبال نوجوانان نفت وگاز گچساران ازآنجا محبوبیتی بسیار در میان رای دهندگان در این نظر سنجی داشته که بسیاری از مردم و ورزش دوستان گچساران به رشته ورزشی فوتبال علاقمند هستند و این ادعا از آنجا براهالی ورزش نفت ثابت شد که سال گذشته در نظر سنجی محبوبترین رشته ورزشی باشگاه نفت بیش از ۶۵ درصد افراد فوتبال را انتخاب کرده بودند.

البته در این مجال نباید از افتخارات تیم هندبال آقایان و پدیده شدن این تیم از نظر فدراسیون فوتبال غافل شویم، هرچند در این نظر سنجی این تیم جایگاه خوبی با رای مردم کسب نکرد اما این موضوع چیزی از شایستگی های این تیم کم نخواهد کرد.

یکی دیگر از دلایل انتخاب فوتبال نوجوانان به عنوان بهترین تیم را می توان خوشحالی مردم از وجود یک تیم فوتبال در رده پایه است که درجذب و معرفی استعدادهای این رشته ورزشی در گچساران به فوتبال کشور کارنامه قابل قبولی داشته است.

فوتبال نوجوانان و هاکی پیشتاز در نظرسنجی بهترین تیم باشگاه نفت و گاز گچساران 4

محمدرضا یزدانشناس، حسن کیامرثی، سپهر منعمی، بیژن بهارلو و محمد کاظمی اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم فوتبال نوجوانان با ایجاد یک محیط صمیمی و تاثیر گذار استعدادهای فوتبال پایه را گرد هم جمع کردندو در سرما و گرما تیمی پرافتخار را روانه مسابقات کردند.

کسب ۱۹ امتیاز و جایگاه دومی در مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان و صعودی تلخ که همراه با ناعدالتی فوتبال بود این تیم پراستعداد و آینده دار را از حضور در مرحله نهایی مسابقات ناکام گذاشت.

حال فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران مزد زحمات خود را از رای مردمی متعصب و عاشق فوتبال گرفت و بارای قاطع این تیم را به عنوان بهترین و فعالترین تیم فصل ۹۴-۹۳ معرفی کردند.

هرچند این رای قاطع مسئولیت محمدرضا یزدانشناس سرپرست و حسن کیامرثی سرمربی این تیم را دو چندان کرده است اما انگیزه ای بسیار خوبی برای نوجوانان پرافتخار فوتبال نفت گچساران خواهد بود تا فصل جدید را با روحیه ای بالا برای حضوردر جمع تیم های برتر کشور آغاز کنند.

هاکی نفت و گاز گچساران تیم دوم در نظر سنجی مردمی

اما دیگر تیم ورزشی پرطرفدار و ریشه دار نفت و گاز گچساران را بدون شک می توان ” هاکی ” معرفی کرد، تیمی که از بزرگانی همچون گرانی پور برای مردم این شهر به ارث رسیده است .

کمتر ورزشکاری را می توان در ایران یافت که نام هاکی گچساران را نشنیده باشد، و افتخارات این تیم بزرگ و ریشه دار را در تاریخچه ذهن خود فراموش کرده باشد.

هرچند هاکی گچساران نسبت به سالهای اوج خود فاصله گرفته است، اما مردم ورزش دوست گچساران همچنان هاکی را ورزش موروثی خود می دانند.

حمایت باشگاه نفت و گاز گچساران در طی سال های گذشته تاکنون از هاکی کشور و میزبانی چندین اردو تیم های ملی هاکی چمنی و سالنی دراین شهر نشان از اهمیت رشته هاکی برای مسئولان نفت بوده است.

فوتبال نوجوانان و هاکی پیشتاز در نظرسنجی بهترین تیم باشگاه نفت و گاز گچساران 5

همه این حمایت ها تنها یک خلا بزرگ را در خود احساس می کند وآن چیزی نیست جزایجاد یک مدرسه هاکی که طرح آن سال ها است برسر زبان پیشکسوتان هاکی گچساران شنیده می شود.

فصل ۹۴-۹۳ برای رشته ورزشی هاکی سالی متفاوت بود در این فصل تیم هاکی بدلیل اینکه تمرینات خود را دیرتر از سایر باشگاه ها آغاز کرد و با آمادگی نسبی در این مسابقات شرکت کرد، تاحدود زیادی نتوانست رضایت طرفداران خود را جلب کند و در نهایت قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر تنها به مقام نایب قهرمانی این رقابت ها رضایت داد.

اما تیم نسبتا آماده هاکی نفت گچساران با حمایت بزرگانی همچون اسماعیل پناهپوری که سرپرستی این تیم را برعهده داشت و خود نیز از بزرگان ورزش این شهراست در کنار سرمربی کهنه کار و نام آشنای گچسارانی هندبال کشور نوروز حیدری، تیم را تا فینال لیگ برتر رساندند.

رحمت محمدی رئیس هیئت هاکی نفت و گاز گچساران که خود نیز از بازیکنان، مربیان و داوران برجسته بین المللی هاکی چمن و سالنی کشور است، فصل گذشته را بیشتر در عرصه داوری بین المللی فعالیت داشت و تاحدودی کارهدایت وسازماندهی تیم هاکی نفت را به بزرگان و اساتید خود واگذار کرده بود.

فصل ۹۴-۹۳ ورزش نفت و گاز گچساران اکنون به پایان رسیده و با همه اتفاقات تلخ و شیرینش تنها یک نیجه برای اهالی ورزش داشته است و آن هم توجه مردم به ورزش خصوصا ورزش قهرمانی است .

شرکت بیش از یک هزار نفر در نظرسنجی وب سایت خبری باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران برگرفته ازآن است که وظیفه همه تیم های ورزشی بایستی جلب رضایت هواداران و مردم این شهر کم جمعیت و تاحدودی محروم از بسیاری امکانات تفریحی و رفاهی است.

امروز ورزش نفت گچساران بیش از هر زمان دیگری بایستی گام های محکم تری در خصوص تقویت نیروهای بومی و استفاده از توانایی ورزشکاران شهرستان و استان بردارد.

مردم و ورزشکاران گچسارانی، نفت را تنها حمایت کننده ورزش این شهر می دانند و به خوبی ناکامی ها و افتخارات تیم های نفت را پیگیری می کنند.

امید است با حمایت مسئولان ورزش و تلاش هرچه بیشتر هیئت ها و تیم های ورزشی افتخارات تیم های ورزشی نفت و گاز گچساران همچنان ادامه داشته باشد.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi