شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رضا حاتمی رئیس هیئت شنا و واترپلو نفت و گاز گچساران شد

براساس این گزارش، شنبه شب در نشست مدیران ورزش نفت و گاز گچساران و رئیس هیئت واترپلو استان کهگیلویه و وبویراحمد، رضا حاتمی رسما به عنوان رئیس هیئت شنا و واترپلو معرفی شد. در این نشست رئیس امورورزش نفت و گازگچساران اظهارداشت: واترپلو یکی از رشته های پرافتتخار و با قدمت این باشگاه به حساب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17124
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۳۸

کرونا :

رضا حاتمی رئیس هیئت شنا و واترپلو نفت و گاز گچساران شد

براساس این گزارش، شنبه شب در نشست مدیران ورزش نفت و گاز گچساران و رئیس هیئت واترپلو استان کهگیلویه و وبویراحمد، رضا حاتمی رسما به عنوان رئیس هیئت شنا و واترپلو معرفی شد.

در این نشست رئیس امورورزش نفت و گازگچساران اظهارداشت: واترپلو یکی از رشته های پرافتتخار و با قدمت این باشگاه به حساب می آید و بایستی برای موفقیت آن تلاش کرد.

محمد حبیبی نژاد افزود: در سال های اخیر تیم واترپلو نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده سازد که امیدواریم با برنامه ریزی صحیح و بررسی همه جوانب کار این مشکلات برطرف شود.

حبیبی نژاد یادآور شد: در طول مدت مسئولیت عبدالرضا خرم آبادی در سمت رئیس هیئت واترپلو نفت گچساران زحماتی زیادی از سوی این پیشکسوت رشته شنا وشیرجه واترپلو صورت گرفته که جای تحسین وقدردانی دارد.

در ادامه این نشست رئیس جدید هیئت شنا و واترپلو نفت و گاز گچساران اظهارداشت: نظم و انظباط کاری و تیمی رمز موفقیت هرتیم است و ما نیز با اولویت قرار دادن این مهم تلاش خود را برای موفقیت این تیم به کار خواهیم بست.

رضا حاتمی تاکید کرد: اولویت قراردادن بازیکنان مستعد و با انگیزه منطقه جهت عضویت در تیم واترپلو تاثیر بسزایی در موفقیت این تیم خواهد داشت.

حاتمی افزود: برنامه ریزی برای استعدادیابی، آموزش و نحوه صحیح تغذیه ورزشکاران این رشته در اولویت کار هیئت شنا و واترپلو خواهد بود.
همچنین محسن کریمی یکی دیگر از پیشکسوتان عرصه شنا و واترپلو نیز در سمت دبیری هیئت شنا و واترپلو نفت گچساران ابقاء شد.

لازم به ذکر است : رضا حاتمی کارمند شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و از ورزشکاران قدیمی این شهر نیز محسوب می شود.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi