چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرنوشت مبهم پرداخت ودیعه‌های تلفن ثابت و همراه

موید حسینی‌صدردرگفت‌وگو باخبرنگارخبرگزاری خانه ملت،درخصوص سرنوشت پرداخت ودیعه‌های مردمی نزد شرکت مخابرات گفت: درحال حاضر شرکت‌های مخابرات و همراه اول ودیعه‌های مشترکین تلفن را در اختیار دارند و برای پرداخت این ودیعه ها نیز تاکنون هیچ اقدام موثری انجام نشده است. نماینده مردم خوی و چایپاره درمجلس شورای اسلامی با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17021
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱:۰۱


سرنوشت مبهم پرداخت ودیعه‌های تلفن ثابت و همراه 3

موید حسینی‌صدردرگفت‌وگو باخبرنگارخبرگزاری خانه ملت،درخصوص سرنوشت پرداخت ودیعه‌های مردمی نزد شرکت مخابرات گفت: درحال حاضر شرکت‌های مخابرات و همراه اول ودیعه‌های مشترکین تلفن را در اختیار دارند و برای پرداخت این ودیعه ها نیز تاکنون هیچ اقدام موثری انجام نشده است.

نماینده مردم خوی و چایپاره درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم همیشه به نظام جمهوری اسلامی اعتماد دارند، ادامه داد: همه مسولان در نظام وظیفه خدمت رسانی به مردم کشور را دارند و باید در تمامی حوزه‌ها مانند صنعت به تعهدات خود عمل کنند.

این نماینده مردم درمجلس نهم ،تصریح کرد: باید توجه داشت از متقاضیان خرید خطوط تلفن ثابت و همچنین سیمکارت تلفن همراه،درهنگام ثبت نام مبالغی به عنوان ودیعه اخذ شده است و وعده بازپرداخت ودیعه‌های ثبت نامی در قالب پول نقد و یا سهام داده شده بود این درحالی است که تاکنون هیچ اقدامی برای انجام این مهم صورت نگرفته است.

حسینی صدر تصریح کرد:شرکت‌های مخابرات و همراه اول باید رضایت مشتریان خود را کسب کنند و مبالغ ودیعه‌های ثبت نامی درقالب ریالی یا سهام باز گرداند،البته اگر قصد پرداخت ریالی ودیعه‌های ثبت نامی را دارد باید این مبالغ با نرخ روز محاسبه شود.

 

سرنوشت مبهم پرداخت ودیعه‌های تلفن

وی تصریح کرد: باید سرنوشت پرداخت ودیعه‌های ثبت نامی تلفن همراه و ثابت هرچه زودتر مشخص شود چون درحال حاضر این موضوع سرنوشت شفافی ندارند.   

عضوکمیسیون صنایع ومعادن مجلس یادآورشد:وزارت ارتباطات،شرکت مخابرات،شرکت همراه اول، سازمان خصوصی‌سازی و نهاد‌های ذی ربط باید سریعا موضوع تسویه ودیعه‌های مذکور را با نرخ روز یا با ارائه سهام،را تعیین تکلیف کنند./

گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در یک قدمی قرائت در صحن مجلس
دنبال کنید

پایان پیام

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi