شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران با آزادگان شرکت

  مهندس امین محمدی به اتفاق جمعی از روسای این شرکت ، با حضور در منازل آزادگان شرکت ، با آنان دیدار و در یک فضای صمیمی به گفتگو پرداخت . مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران ضمن تجلیل و قدردانی از مقام و جایگاه والای آزادگان گفت : جایگاه و شأن ایثارگران در قلب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16908
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

کرونا :

دیدار مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران با آزادگان شرکت

 
مهندس امین محمدی به اتفاق جمعی از روسای این شرکت ، با حضور در منازل آزادگان شرکت ، با آنان دیدار و در یک فضای صمیمی به گفتگو پرداخت .
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران ضمن تجلیل و قدردانی از مقام و جایگاه والای آزادگان گفت : جایگاه و شأن ایثارگران در قلب و دل ملت ایران محفوظ و شأن والای آنان همواره مورد احترام و تکریم همه خدمت گزاران نظام اسلامی است .
وی وجود آزادگان در صنعت نفت را غنیمتی ارزشمند برشمرد و افزود: شما با صبر و طاقت فراوان در دوران اسارت از حیثیت و کیان این مملکت دفاع کردید و امروزه وجودتان در صنعت نفت یک موهبت و غنیمت بزرگ محسوب می‌شود و نزد ملت ایران و در همه سطوح مورد احترام و تکریم هستید و ما هم به حضور و همکاری و همنشینی با شما بزرگان مفتخریم .
محمدی افزود : تاریخ ایران هرگز نمی‌تواند رشادتها و فداکاریهای شما آزادگان و ایثارگران را فراموش کند چرا که شما راه و رسم ایثار را به جهانیان آموختید .
در ادامه این مراسم که از سوی امور ایثارگران شرکت نفت گچساران برگزار شد ، چند تن از آزادگان با ذکر خاطرات خود از دوران اسارت ، یاد و خاطره حوادث آن روزها را زنده نگاه داشتند.
در این دیدار صمیمی رییس حراست ، رییس روابط عمومی ، رییس بهبود روابط کار و امور اجتماعی ، مدیرعامل را همراهی کردند.
شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران افتخار همکاری با ۶ نفر از آزادگان سرافراز را دارد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi